/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Makro på g500 logitech mus
Fra : Pytten1510
Vist : 387 gange
50 point
Dato : 08-02-14 20:00

hej
Min søn har fået en g500 Logitech mus (længe ønsket) så han kan spille med makro i div spil !
Nu er det så blevet min fornemme opgave at finde ud af, hvordan det virker :)
Men jeg forstår bare ikke logikken i det....har lidt svært ved at finde rundt i alle de benævnelser der er for knapperne.
jeg har dog efter mange timer fundet ud af, hvordan man bruger makro i minecraft, så man kan bygge og fjerne blocks i en fart.
Nu har han lige ytret ønske om at få makro, så han kan skyde hurtigt i just cause 2 og css.....
Nogen der kan hjælpe ?? har surfet rundt på you tube for at finde en detaljeret video...dog uden held...

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 08-02-14 21:00

En MACRO udfører en kommando?/ muse bevægelse igen og igen = groft sagt.
MEN du kan aldrig få et spil til at opføre sig på samme måde 2 gange = hvor der skal RAMMES ikke skydes, så derfor burde det være umuligt at lave en MACRO til det formål.

De fleste indeholder sikkert mallware eller værre, men..
https://www.google.dk/#q=macro+program+free

https://www.youtube.com/results?search_query=make%20a%20macro&sm=3

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 08-02-14 22:30
Kommentar
Fra : Pytten1510

Dato : 09-02-14 09:14

Hmm....linkene er til minecraft og det har vi fundet ud af...men måske man ikke kan bruge makro i steams spil ? Eller ?