/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Vittigheder / Spørgsmål
10  Tilde38 720
Børn bortgives
Fra : bjarnebr
Vist : 990 gange
150 point
Dato : 28-01-14 20:56

Jeg har på et tidspunkt set en "sjov" tekst der var udformet som en annonce, om en familie der ville bortgive deres to børn da de skulle have hund, er der nogen der ved hvor man kan finde denne tekst?

Kommentar
Fra : MinFørsteKat

Dato : 28-01-14 21:30

http://www.hundegalleri.dk/forum/Off-Topic/306200-hund_og_barn_bortgives

Kan kun finde det her.. Men det er nok ikke det

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 29-01-14 12:30

Desværre:
Den har jeg også læst, den jeg søger er en annonce fra et ungt par der har to dejlige børn som de desværre må skille sig af med da de skal have en hund (den er ment som en sjov tekst og ikke alvorligt)

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 29-01-14 16:03

Jeg så den på facebook hvor den blev delt, men desværre kan jeg ikke finde den.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-01-14 17:04

Jeg har læst den her på kandu.
Da kandus "søgemaskine" ikke virker optimalt, så er den svær at finde.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 02-02-14 12:53

GIVES BORT TIL GODT HJEM:
3 små børn.
Årsag: Jeg har fået ny hundehvalp og har ikke længere tid til børnene. Er også bange for, at børnene måske vil bide hvalpen. De er vant til kravlegård. Findes et nyt hjem ikke inden i morgen, bliver de aflivet!

DU VILLE ALDRIG GØRE SÅDAN MOD ET BARN, SÅ HVORFOR SYNES DU, AT DET ER ACCEPTABELT AT GØRE DET MOD EN HUND ELLER EN KAT?
Kan du ikke afse mindst 10 år af dit liv til en hund eller en kat, så lad være med at anskaffe dig en.

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 02-02-14 13:09

Kan heller ikke lige finde den, men indtil den rette køber melder sig kan de da gøre lidt gavn

http://www.dailymail.co.uk/femail/article-2226731/Now-baby-help-housework-hilarious-floor-mop-babygro-goes-sale.html

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 02-02-14 22:26

Til Klaudi
Jeg har ikke nogen børn der skal gives væk, men jeg samler på vittigheder og sjove tekster.
Og til Ziggy99
Meget sjove billeder

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 03-02-14 06:42

Citat
Til Klaudi
Jeg har ikke nogen børn der skal gives væk, men jeg samler på vittigheder og sjove tekster.

Ja, men det er jo bare teksten som jeg fandt!

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 03-02-14 09:36

Fundet på FB
https://www.facebook.com/permalink.php?id=230769942470&story_fbid=10150783435912471

Hvis du ikke kan se link er her et screenshot!
http://peecee.dk/upload/view/430923/full

Har os set en anden der var lavet som billede, kan ikke finde den!

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 03-02-14 12:18

Det var desværre ikke den, men godt forsøgt.
Den tekst jeg søger er skrevet i ca. skriftstørrelse 14 og fylder det meste af en A4 side.

Accepteret svar
Fra : katekismus

Modtaget 150 point
Dato : 03-02-14 15:15
Godkendelse af svar
Fra : bjarnebr

Dato : 03-02-14 20:37

Tak for svaret katekismus.