/ Forside/ Karriere / Penge / Økonomi / Spørgsmål
10  alka 1803
Ønsker kontakt til lånehaj
Fra : marqdrup
Vist : 946 gange
20 point
Dato : 27-01-14 16:22

Hej er der nogle der kan hjælpe med kontakt til en lånehaj ? er villig til at betale hva det koster og ja jeg ved hva konsekvenserne er hvis man ikke overholder det . skal bruge 30000 kr til en rejse til filippinerne og kan det lade sig gøre ? På forhånd tak ...kontakt 71347190

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 27-01-14 16:50

Selvfølgelig kan det lade sig gøre (selv om det er dumt). Men lad være med at fortælle lånehajen at det er til en rejse. Eller som minimum, undlad at komme ind på at det er en envejsbillet du har tænkt dig at købe.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-01-14 16:59

Hvis du låner mig 60.000 kr. så vil jeg med glæde låne dig de 30.000 kr ...med 100% i rente ..naturligvis.
Go' rejse !!!
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : marqdrup

Dato : 27-01-14 17:03

Hey tak for svaret ...Jeg vil købe en returbillet selvfølgelig...jeg siger jeg vil bruge dem til en rejse fordi jeg ikke vil havde de skal komme efter mig på grund ad det . Så heller være ærlig ...kender du nogle der kan hjælpe ?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-01-14 17:08

Ps. Regnaskabet kommer til at se således ud:
Jeg låner 60.000 kr ..af dig.
Du låner 30.000 kr.af mig.
Jeg skylder dig dermed 30.000 kr.
Du betaler dit lån tilbage til mig; altså 60.000 kr.
..og så betaler jeg dig de 30.000 kr. ...som jeg jo skylder dig.
Kun EET spørgsmål?
Hvornår kan jeg hæve pengene?
Mon ikke spørgsmålet skulle være stillet under kategorien: Humor ???
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 27-01-14 17:12

Citat
Taletidskort Lycamobile

Hvordan har du tænkt dig at betale pengene tilbage?

Underskrevet

En mulig lånehaj

Kommentar
Fra : marqdrup

Dato : 27-01-14 17:17

Hey ....Med et afdrag hver måned . Kan det lade sig gøre ? og hvor meget vil det koste ?

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 27-01-14 17:21

Citat
Hey ....Med et afdrag hver måned . Kan det lade sig gøre ? og hvor meget vil det koste ?

Ikke godt nok!

Hvor meget har du tænkt at afdrage hver måned og hvordan?

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 27-01-14 18:11

Kontakt en narko-handler. De har penge på lommen....men også patroner i gøppen.

Tænk også på at nutidens Privatdetektiver,er rimeligt effektive. Så deres honorarer,skal jo nok lægges oveni det lånte beløb. (Provenu).

M.

Kommentar
Fra : marqdrup

Dato : 27-01-14 18:15

Hey igen ....3000 hver måned ....ved personligt levering . hvor meget koster det ? Og er det okay at jeg skal bruge dem på en rejse til filippinerne i 4 uger . ? Hvornår skal første afdrag falde ?. Og hva er betingelserne generalt ?

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 27-01-14 18:47

Jeg er ikke lånehaj, kender ikke nogen lånehajer, og ville aldrig låne penge på den måde. Lånehajer er ret ligeglade med hvad du bruger pengene på. De har vel en eller anden form for "kreditvurdering", vil gerne have en eller anden form for sikkerhed for at du er i stand til at betale tilbage. Renten afhænger i høj grad af din kreditværdighed.

En beregning viser at hvis renten er 100% (næppe urealistisk) og du betaler 3000 pr måned (første betaling efter en måned), skal du betaler ca. 15 rater, og har der betalt ialt 45000, dvs. hajen har tjent 20000 på at låne dig pengene.

Kommentar
Fra : marqdrup

Dato : 27-01-14 19:03

Tak for dit svar ......Kan ikke stille sikkerhed i bil eller bolig. Men har i høj grad tænkt mig at overholde betalingen. Hvis renten er 100 % og jeg skal låne 30000 så skal jeg betale 60000 tilbage. 20 rater af 3000. Bliver der puttet renter på i lånets løbetid ?.

Kommentar
Fra : marqdrup

Dato : 27-01-14 19:56

Hej Igen .....Nogle der kan hjælpe ?

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 27-01-14 22:02

Citat
Hey igen ....3000 hver måned ....ved personligt levering . hvor meget koster det ? Og er det okay at jeg skal bruge dem på en rejse til filippinerne i 4 uger . ? Hvornår skal første afdrag falde ?. Og hva er betingelserne generalt ?

generalt lyder du som en tåbe der ikke ved hvad du taler om - gå i banken eller tag et Express - jeg tror dig ikke over en dørtærskel.
Hvordan skulle du pludselig kunne betale så mange penge tilbage når du ikke har kongens mønt lige nu?

Tag du og spar sammen til den rejse - det er vist det billigste for alle parter.
Du kan komme afsted om 10 måneder efter din egen udregning - uden afdrag og renter.

Kommentar
Fra : marqdrup

Dato : 27-01-14 22:25

Jeg takker for din respons ....Og hva du Synes og mener Er Jo op til dig . For MIG ville 3000 være realitisk derad beløbet.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 28-01-14 08:06

Citat
Jeg takker for din respons ....Og hva du Synes og mener Er Jo op til dig . For MIG ville 3000 være realitisk derad beløbet.

Så må du jo håbe på der er nogen der hopper på dit forslag - jeg forestiller mig ikke et almindelig begavet menneske, lånehaj eller ej, vil gå ind i den handel - det har de fleste nok deres penge for kært til...

Du forsvinder jo ud af landet i det øjeblik du har fået pengen - og udlåneren står med fletningerne i postkassen og kan se langt efter at få dem igen...

Kommentar
Fra : poten

Dato : 28-01-14 08:10

HØ HØ - der er jo ikke en levende sjæl der aner hvem du er og du har intet at sætte som garanti for lånet.

Den skal du vist længere ud på landet med den der.

Jeg tror det er seriøse mennesker der frekventer Kandu.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-01-14 08:40

Iøvrigt er det ULOVLIGT at agere lånehaj ..med så høje renter som nævnt. Det hedder åger.

Derfor kan det slet ikke lade sig gøre at opnå kontakt til en lånehaj hér på kandu.dk.

Dels er brugere anonyme og ønsker som oftest at fortsætte med at være det, dels er brugerne GENERELT lovlydige borgere som overholder betingelserne for brug af kandu.dk:
Citat
...der på nogen måde kan komme i konflikt med lovgivningen, da dette kunne resultere i en civil retssag. Eller sende noget andet materiale der på nogen måde overtræder loven, for selvom at vi respekterer dit privatliv, har vi desværre intet valg end at fuldt ud samarbejde med hvilken som helst lovmyndighed

http://www.kandu.dk/rules.aspx

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 28-01-14 10:52

Jeg tror det hele er en fed joke. Hvilket vist også skinner igennem, mit noget sarkastiske svar,længere oppe.

Ingen seriøse mennesker tror selv på, at Kandu er en penge formidler.

M.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 28-01-14 12:31

- hende her spammer FB lige nu, værsgo:

Carolina Bertelsen: Er du på udkig efter en virksomhed lån, personlige lån, boliglån, auto lån, studerende lån konsolidering af gælden, usikrede lån, venturekapital, osv. ... eller var du afvist et lån fra en bank eller finansiel institution for en eller flere grunde? Du er på rette sted for dit lån løsninger! Jeg er en privat långiver, jeg yde lån til virksomheder og enkeltpersoner til overkommelige lave renter, og 2%. interesse. Kontakt os på denne e-mailadresse: prestatorecarmelo@gmail.com

God fornøjelse

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-01-14 14:21

Tak for resource'n Stouenberg.

Man kunne jo forledes til at tro ..og få mistanke om en; 'Agent Provocateur'

http://en.wikipedia.org/wiki/Agent_provocateur

Hvorfor det er 'meget smart' at optræde anonymt f.eks. her på www.kandu.dk for at promovere sin lyssky 'virksomhed'.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-01-14 14:24

Iøvrigt; så mange danske sproglige fejl peger mod en 'udenlandsk' aktør !
..eller en noget umoden personage
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-01-14 14:27

Stouenberg -> Smid lige et FB link her, således vi kan få sat en stopper for det

marqdrup ->

Smut lige ...medens tid er ...eller giv MIG alle de fuldgode kandu påængår for besvarelsen

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 28-01-14 17:13

Marqdrup, det er ikke helt sådan man beregner renter. Når man opgiver en rentesats er det normalt rente pr år. Man betaler renter af den del der til enhver tid er tilbage.

På beregnlån.dk kan du indtaste tallene og se hvordan det kommer til at se ud.

Kommentar
Fra : marqdrup

Dato : 28-01-14 17:43

Marken 84.....

Jeg tror du skulle gøre dig som kriminalforfatter istedet for( Lånehaj)
I øvrigt måske lære noget om respekt og øflighed over for andre mennesker.
Men igen .....Tak for svaret

Kommentar
Fra : marqdrup

Dato : 28-01-14 17:44

Fun 2

Tak

Kommentar
Fra : poten

Dato : 28-01-14 23:42

Citat
respekt og øflighed

JOW, det synes jeg egentlig også jeg er - normalt er jeg meget øflig men tåber som dig kan man jo ikke have respekt for...

Kommentar
Fra : poten

Dato : 28-01-14 23:44

UPS, ser nu det slet ikke var mit indlæg du var utilfreds med

Citat
HØ HØ - der er jo ikke en levende sjæl der aner hvem du er og du har intet at sætte som garanti for lånet.

Den skal du vist længere ud på landet med den der.

Jeg tror det er seriøse mennesker der frekventer Kandu.

Det skal jeg måske være glad for - eller hva?...

Kommentar
Fra : McBobo

Dato : 29-01-14 02:36

Hvad så marqdrup.... Lad os få testet om EQ nosserne sidder det rigtige sted før lån overdragelsen.

For lige at sikker at du ikke har fået en hjerneblødning vil jeg bare sikkere mig at blodtilførelsene til din hjernen er helt i top, da du jo ikke kan finder ud af/har tilbagebetale lån fra tidligere forhold siden dette lån.

Så hvor desperat er du? Du har jo ikke den største EQ, men så må du vel havde stor smertetærskel.

Jeg har kun et spørgsmål: ER DU VILLIGE TIL AT SÆLGE DIN FAMILIE

Annuller spørgsmålet
Fra : marqdrup

Dato : 30-01-14 01:01

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål