/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Leasing
Fra : Pjensendkk
Vist : 233 gange
50 point
Dato : 26-01-14 18:00

Hvorgamle biler kan man lease for jeg har set en bil fra 1999 som jeg gerne vil have
og kan jeg købe den selv i tyskland og lave en leasing aftale på min egen bil

Kommentar
Fra : Cortina01

Dato : 26-01-14 18:47

Jeg tror du skal tale med en revisor eller SKAT. Det kan meget nemt blive tolket som spekulation og skatteundragelse hvilket kan blive dyrt i den sidste ende.
Mig bekendt kan man ikke uden videre leje / lease sin egen bil, men hvis du har et firma er det MÅSKE muligt ? Jeg ville dog sikre mig på forhånd via SKAT, at der ikke kan komme et efterspil af ubehagelig karakter.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 26-01-14 23:01

Køber eller lejer man en bil i udlandet kommer man ikke uden om SKAT, enten det er firma eller privat.
Der er også en grænse for hvor længe udenlandske indregistrerede biler må køre her i landet, og udlejningsfirmaer har også en max tid for hvor længe bilen må være udenfor landegrænsen.

Annuller spørgsmålet
Fra : Pjensendkk

Dato : 03-02-14 22:28

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål