/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Itunes
Fra : toffer
Vist : 257 gange
100 point
Dato : 25-01-14 16:10

Jeg ville opdatere Itunes men blev mødt af en fejl. Besluttede til sidst at fjerne al Itunes og derefter installere fra ny. MEN det får jeg så ikke lov til: Når jeg skal installere programmet så får jeg flg. felj: "Service 'Apple Mobile Devise' failed to start. Verify that you have sufficient privileges to start system services.
Den bruger jeg er logget på med har netop administrator rettigheder !!
Jeg kører windows 7 - Home edition.

Er der nogen der har et bud på hvad er galt?

Kommentar
Fra : MHN1986

Dato : 04-03-14 14:51

windowstast+R, skriv services.msc og tryk enter.
i starten af listen støder du, forhåbentligt, på "Apple Mobile Device". Højreklik og tryk på start.
Starter tjenesten ikke, så prøv at dobbeltchecke om alt apple-relateret software er afinstalleret.

Kommentar
Fra : toffer

Dato : 06-03-14 17:37

Til MHN1986. Tak for svaret. Imidlertid har jeg fået hjælp fra Itunes. en vejledning i hvad og hvordan gammelt 'iTunes-snask' fjernes fra de forskellige mapper. Og det virkede! Men noget sjusk fra Apple!!!