/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / Andre operativsystemer / Spørgsmål
10  miritdk 585
Windows 8 vil ikke importere billeder
Fra : snerose
Vist : 579 gange
100 point
Dato : 24-01-14 17:50

Jeg håber, I kan hjælpe mig, for jeg har fået en ny pc med windows 8 og den kan ikke overføre mine billeder fra kameraet, men siger at der er en driverfejl.

Der har ikke været problemer på andre pc'er, så jeg regner med, at årsagen ligger i windows 8.
Hvad gør jeg? Findes der en hjemmeside, hvor jeg kan installere driveren? Og er der evt. et link?
Det er et ældre digitalt Sony DSC kamera.

Tak for hjælpen

Accepteret svar
Fra : EXTERMINATOR

Modtaget 110 point
Dato : 24-01-14 18:44

Citat
et ældre digitalt Sony DSC kamera

Så kigger du hos Sony og ser om ikke de har en driver til deres kamera.
du starter her: http://esupport.sony.com/

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 25-01-14 01:12

Hvorfor ikke bruge en kortlæser, den kan læse alle slags hukommelseskort både fra gamle og nyere digitalkameraer eller smartphone:
http://www.mytrendyphone.dk/shop/alt-i-en-kortlaeser-sort-89349p.html
jeg bruger altid kortlæseren på min Windows 8 og ved slet ikke om mit kamera understøttes

Godkendelse af svar
Fra : snerose

Dato : 25-01-14 07:39

Tak for svaret EXTERMINATOR
Det hjalp - der lå allerede en opdatering af drivere, som jeg bare skulle aktivere.