/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Yahoo søgemaskine...
Fra : faldsled
Vist : 737 gange
200 point
Dato : 24-01-14 09:41

Er der nogen som ved hvordan man kommer af med Yahoo søgemaskine, den ligger sig aggressivt, selvom jeg har slettet den

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 24-01-14 10:04

Du går ind i Internetindstillinger og skriver hvilken browser du vil bruge og sletter Yahoo...

Kommentar
Fra : transor

Dato : 24-01-14 10:21

Du kan ikke slette yahoo. Det er ikke et program på din computer ,men et system som ligger fordelt i verden og drives af yahoo firmaet.

Men du skal indstille din browser til ikke at bruge yahoo som søgemaskine.
Metoden afhænger af hvilken browser du bruger . Oplys det,hvis du vil vide hvordan.

Kommentar
Fra : stone47

Dato : 24-01-14 11:10

Hver gang du opdaterer din Java som du bruger til din NEMID ændres din søgemaskine.
Husk at fjerne de 2 flueben i installations billedet.
hilsen Steen

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 24-01-14 11:14

Citat
Hver gang du opdaterer din Java som du bruger til din NEMID ændres din søgemaskine.
Husk at fjerne de 2 flueben i installations billedet.
hilsen Steen

Det har dog ikke noget med YAHOO at gøre men derimod ASK søgemaskinen...

Kommentar
Fra : faldsled

Dato : 24-01-14 14:37

Jeg bruger Google og sætter den til startside, næste gang er det igen Yahoo....jeg har slettet den i tilføjelses programmet og sat Google som standard, men allievel er Yahoo der igen

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 24-01-14 14:43

Citat
Jeg bruger Google og sætter den til startside, næste gang er det igen Yahoo....jeg har slettet den i tilføjelses programmet og sat Google som standard, men allievel er Yahoo der igen

Vi vender tilbage til:

Metoden afhænger af hvilken browser du bruger . Oplys det,hvis du vil vide hvordan.

Er det Google Chrome eller Explorer eller hvad?

Kommentar
Fra : faldsled

Dato : 24-01-14 15:19

Explorer

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 24-01-14 15:32

Du går ind i Internetindstillinger via det symbol som nærmest ligner en blomst oppe i øverste højre hjørne - skriver https://www.google.dk/ i feltet i fanen Generelt
klikker OK og Anvend - så skulle den blive i den position...

Kommentar
Fra : faldsled

Dato : 27-01-14 12:40

Der er ikke noget af de gode
råd som har hjulpet

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 27-01-14 13:39

Så har du nok ikke fulgt brugsanvisningen korrekt...

Kommentar
Fra : faldsled

Dato : 27-01-14 14:24

hej marken84, når du skriver ligner en blomst... er det så "tandhjulet" du mener i den finder jeg internetindstillinger kopiere https://www.google.dk/ og gemmer, det hjalp bare ikke....

Kommentar
Fra : stone47

Dato : 28-01-14 08:10

Prøv lige at læse lidt på dette her.
http://www.kandu.dk/Spg169819.aspx
hilsen Steen