/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Kan open office bruges sammen med win. 8
Fra : EiHaBr
Vist : 389 gange
100 point
Dato : 22-01-14 13:57

Er der nogen der ved om Open Office kan bruges sammen med win. 8. Det kan den da sikkert, men jeg bruger ikke selv 8èren, og vil gerne vide lidt om det.
I Win 7 virker den fint og kan indstilles til at arbejde sammen med Word og Excel osv.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 22-01-14 14:05

Ja da - det bruger jeg selv på min win 8 computer.

OpenOffice og udlæggeren LibreOffice kan begge bruges i alle windows og Linux miljøer.

Dog er jeg gået over til at bruge LibreOffice, som nu bliver vedligeholdt af folkene fra OpenOffice.

http://da.libreoffice.org/

Læg mærke til at der skal hentes selve programmet og den danske pakke som også bare installeres.

OpenOffice / libreOffice / windows office taler sammen (undtaget få win special ordre)

Kommentar
Fra : modersvilje

Dato : 22-01-14 14:14

Jeg bruger også http://da.libreoffice.org/ da dette program bliver opdateret jævnligt!
Jeg har også win 8 og brugte OpenOffice før.
MV2

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-01-14 09:08

Jeg har lige installeret Apache OpenOffice på en bærbar med Windows 8.1 og det virker.
</MOLOKYLE>