/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Afsendervisning i outlook
Fra : Runeldo
Vist : 366 gange
89 point
Dato : 22-01-14 12:36

I min udbakke i Outlook viser der kun hvem mailen er sendt fra (mig) og ikke hvem den er sent til. Er der nogen måde, hvorpå man kan få lavet det om, således at det fremgår, hvem mailen er sent til?

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 22-01-14 13:00

i den linie hvor der står Til emne Sendt kan du højreklikke og finde feltvælger i menuen...

Kommentar
Fra : EiHaBr

Dato : 22-01-14 13:51

Jeg kender ikke lige Outlook så godt, jeg bruger Windows live mail.
Men i den og i min tidligere system kan man højre klikke på en mail og se en masse detaljer om denne mail.
Herinde kan man også mærke op og kopiere adressen hvis man har brug for det.

Jeg kender så ikke hel kriteriet for at se om det er en farlig mail at åbne, men ser adressen mærkelig ud kan man da holde fingrene fra at åbne den, hvis den f.eks. kommer fra en mærkelig land.
Bare lige en sidebemærkning fra mig.

Kommentar
Fra : Runeldo

Dato : 22-01-14 14:46

Hej Marken - hvor finder jeg Til emne?

Kommentar
Fra : transor

Dato : 30-01-14 00:16

Der er så meget forskelligt, som gennem tiden er blevet kaldt outlook.
Hvis du skal have hjælp der duer, skal du opgive hvilken windows version, og hvilken outlook version du bruger.

Kommentar
Fra : Runeldo

Dato : 03-02-14 09:22

Microsoft Outlook i Microsoft Professional Plus Office 2010 pakken. Versionen er nummer 14.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 03-02-14 10:18

Citat
Hej Marken - hvor finder jeg Til emne?

den værktøjslinje lige ovenover hvor du har stående hvem alle der er sendt til...

Den højreklikker du på, så kommer der en menu hvor du kan vælge hvordan den skal se ud..

Kommentar
Fra : Runeldo

Dato : 01-04-14 14:44

Ja det er hvordan jeg arrangerer dem, men når det kun fremgår, hvem der er afsender (dvs mig selv), så er jeg lige vidt. Jeg vil gerne, at det fremgår, hvem mine mails er sendt til og ikke hvem de er sendt fra - fuldstændig latterligt at man i øvrigt kan vælge dette.