/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Brugerorofil kan ikke indlæses
Fra : porse25
Vist : 334 gange
100 point
Dato : 20-01-14 17:20

Min pc er rimelig ny ca. 1/2 ÅR MED INSTALL. WIN 7 MEN DD TOTAL UBRUGELIG P.GR.A. Brugerprofilen ikke kan indlæses mage til makværk skal der nok ledes længe efter,men hvad gør jeg?

Kommentar
Fra : stone47

Dato : 21-01-14 08:38

Ja makwærk er det jo, men der er vel en der har lavet det, hej hej.
Hvis du ikke har for meget arbejde på den ville jeg jo nok trykke på f11 som i mange tilfælde vil starte den som den dag du fik den. Eller hvis du har en del arbejde du gerne vil redde, må du tage den cd du lavede da tog den i brug første gang, og prøve en system opretning.
hilsen Steen

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 21-01-14 14:36

Det lyder som om din brugerprofil er låst pga. en fejl ved indlæsningen.

Er det en privat computer?
Er du den eneste bruger?

Kommentar
Fra : stone47

Dato : 21-01-14 20:44

porse25 skriver til mig, ja til begge dele. Det må vist være svar til webnoob. Men det løser jo ikke rigtig hans problem, så hvad gør han klogest. Han kan jo ikke rigtig komme til en genopretning, som jeg forstår det. hilsen Steen

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 22-01-14 12:50

Nej det løser ikke noget, men det er vigtigt og vide hvis hans problem skal løses uden en geninstallering.

Eftersom han er den eneste bruger på computeren er der ikke nogen måde at komme ind i regedit og rette fejlen på hans profil, uden et tredjeparts værkøj. Hirens boot, activeboot eller et andet program kan ændre i samdatabasen så man kan oprette en ny bruger som man kan logge ind med og rette i regedit, men det vil jeg ikke anbefale hvis man ikke har forstand på det eller prøvet det før.

Så umiddelbart så er det en geninstallation, med mindre han kender nogen der fysisk kan hjælpe ham.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 21-03-14 19:26

Hvad er status?

Kommentar
Fra : porse25

Dato : 21-03-14 20:05

Hej webnoob
status er: at maskinen kører upåklageligt,jeg fik løst problemet ved at omgå windows koden og starte derfra,men det var ikke så ligetil,tak for dit spørgsmål
med venlig hilsen
willy

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 21-03-14 23:09

Vil du så ikke være rar at vise lidt respekt for dem der prøver at hjælpe dig, ved at informere os om det og lukke spørgsmålet?