/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / AutoCAD / Spørgsmål
10  fame 280
Revit 2014: Kan kun bruge 3D viewer
Fra : klemme2006
Vist : 272 gange
100 point
Dato : 19-01-14 23:27

Jeg var ved at lave et Ref Plane. Jeg kunne ikke komme til at navngive det, trykkede på alt og nu kan jeg ikke vælge Ref Plane og kan ikke vælge Levels eller Elevation! Toolbaren er simpelt hen væk. Har genindlæst og genstartet, åbnet ældre udgaver af filen og intet hjælper. Jeg kan stadig tegne, men kun i 3D. Hjælp!!

Klemme 2006

Kommentar
Fra : katekismus