/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Udskiftning af positions lys
Fra : blunderbuss
Vist : 475 gange
100 point
Dato : 19-01-14 22:29

hvordan skifter man en positions lys pærer på en Hyundai I 10

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 19-01-14 23:24

Du kan sikkert se det i denne manual - ellers kører du bare hen på et værksted og spørger om de lige kan skifte et par pærer...

http://lp.ezdownloadpro.info/eb2/?q=Hyundai+I10+Manual

Accepteret svar
Fra : katekismus

Modtaget 100 point
Dato : 20-01-14 00:35

Du løsner 3 bolte, og løfter op i lygten .......

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 20-01-14 11:28

Efterhånden kan det være noget af en prøvelse,at skifte pærer i moderne biler. Noget i retning af at kastrere en myg,med boksehandsker på.
Min aut. værksted gør det ganske gratis. Og jeg har fundet ud af,at deres pærer endda er billigere,end på en tank station.

Min bil er så "heldigvis" så gammel,at de kan skiftes fra motorrummet.
Ved godt at på nogle moderne biler,kan det være en større operation.

For eftertiden,skal man nok vælge bil,alt efter hvordan pærer skal udskiftes.

M.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 20-01-14 13:32

Citat
Efterhånden kan det være noget af en prøvelse,at skifte pærer i moderne biler. Noget i retning af at kastrere en myg,med boksehandsker på.

Kan næsten ikke beskrives bedre og mere malende...

Kommentar
Fra : blunderbuss

Dato : 20-01-14 16:14

hej marken84 der er en virus i det link du har skrevet, maskinen frøs, så jeg måtte tage strømmen, sendte den til min fætter som er pc nørd og den blev fanget i hans virus scanner. hej katekismus, jeg set kun 2 bolte der ser ud tik at holde lygten, hvor sidder den 3

Godkendelse af svar
Fra : blunderbuss

Dato : 20-01-14 16:27

Tak for svaret katekismus. har selv fundet noget http://hyundai-i10-headlight-removal.probably.me.uk/