/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Download gratis musik ned fra nettet
Fra : susss
Vist : 1758 gange
300 point
Dato : 17-01-14 07:51

Hvor finder man et sted hvor det er muligt at hente nye og gamle musik nr ned, som man så bagefter kan brænde ned på cd-rom uden at få alt for meget virus møj med sig.Nogen henter fra you tube ved ikke helt hvordan de gør det..men gider ikke have alle reklamerne med . Kan det også lade sig gøre via spotify ? men der skal man vist betale eller tager jeg fejl ? Håber nogen har nogen gode ideer..Tak

Kommentar
Fra : McBobo

Dato : 17-01-14 08:24

VK.com

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 17-01-14 09:13

Flere udbydere hvor man har abonnement i forvejen enten det er TV eller telefon.

Det giver så ikke altid rettigheder til kopiering på vedvarende medier, men at brænde på CD eller DVD er snart yt da man jo i dag blot kan downloade filerne og lade dem ligge på harddiske, USB-sticks, mobile enheder m.m.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 17-01-14 10:43

brug you tube downloader

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 17-01-14 14:29

Som Teil er inde på, så kan du bruge Youtube Downloader...

Her er en lille guide til download af en video fra YouTube og hvordan du konverterer den til mp3.

http://klaudi.host22.com/guides/ytdownload/index.html

Accepteret svar
Fra : natmaden

Modtaget 300 point
Dato : 17-01-14 16:48

Denne side laver youtube video om til mp3
http://www.youtube-mp3.org/ (jeg har ikke prøvet den)

Selv bruger jeg denne 'youtube downloader' ,
den er rimelig nem og kan hente fra mange steder (bla. også facebook)
og kan konventere til mange formater (også mp3).
http://download.cnet.com/YTD-Video-Downloader/3000-2071_4-10647340.html

Reklamer følger ikke med ved download :)
God weekend

Kommentar
Fra : susss

Dato : 17-01-14 17:26

Jeg har nu fået gang i ytd video det eneste man skal finde de bedste optagelse...lagde mærke til i bilen at nogen numre er meget høje og andre lave nogen med for meget diskandt..har brændt dem ind på cd rom... God weekend !

Godkendelse af svar
Fra : susss

Dato : 18-01-14 12:57

Tak for svaret natmaden.Tak for hjælpen..kan spotify ikke bruges til det samme mod betaling ?

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 18-01-14 14:02

Selv tak :)
Jeg kender ikke rigtigt noget til spotify, men tror ikke at YTD kan bruges dertil !
Den officielle side for YTD er
http://www.ytddownloader.com/

En liste over sider som YTD virker med.
http://www.ytddownloader.com/video_sites.html

Bemærk at der er en del pornosider imellem..

Jeg havde en gang en afspiller der også kunne brænde mp3 til cd'er og 'udjævne' lyden..
Husker desværre ikke hvad det hed ,( men det var gratis og findes et sted der ude..
Held og lykke ;)

Kommentar
Fra : susss

Dato : 19-01-14 11:57

Synes bare at lyden ikke altid er lige god via you tube..desværre ..kan se at spotify der kan man betale 90 kr om måned for det samme..men det er godt nok mange penge i længden det vil jeg nu ikke gøre.
Jeg må se om der også er andet som er lidt bedre med hensyn till kvaliten.. takker

Kommentar
Fra : McBobo

Dato : 20-01-14 19:05

Glem alt om spotify og youtube....

Prøv at oprette en profil på VK.com (russisk facebook) og find millioner af musik nummer og film gratis. http://vk.com/

Kommentar
Fra : susss

Dato : 20-01-14 19:17

Er musikken en god kvalitet så ? tak for råd..

Kommentar
Fra : McBobo

Dato : 21-01-14 02:19

Musikken er i total top.....

Efter du har oprettet dig som bruger, installer dette addons til firefox hvis du vil download musik eller film... https://addons.mozilla.org/da/firefox/addon/vkontakteru-downloader/

Og Adblock Plus hvis du slipper for alt muligt slags spam/popup reklamer: https://addons.mozilla.org/da/firefox/addon/adblock-plus/?src=cb-dl-users

Hvad angår musik og gratis film
Facebook 1 stjerne
Twitter 1 stjerne
VK.com 1000 stjerner

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 29-01-14 17:32

Er der noget bestemt musik som du ønsker,
kan du mange gange (med google) finde det som gratis download fra kunsteren/gruppen .

Måske lidt nørdet