/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Skilsmisser / Spørgsmål
10  pifo 320
danebro
Fra : kenwood
Vist : 494 gange
100 point
Dato : 16-01-14 18:35

Så bliver det spændende at se om vi skal have flaget frem i morgen.

det bliver en hård dag for helle

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 16-01-14 19:45

? ? ? ?

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 16-01-14 20:07

Ja for søren da, det bliver spændende om Helle Selfie overlever.
Faktisk er Helle på en måde lovligt undskyldt. Selfiepigen er jo blevet rundtosset af at se nye ministre ankomme, og gamle ministre som er røget ud på grund af nepotisme, (Uffe) løgnhalse (Bødskov) halv rockere (Sass) En anden en, fik pludselig øje på lyset og frasagde sig kommunismen og blev kapitalist med egen virksomhed (Sohn) Andre igen, måtte bare sige good byeruth (baby Møger)

Åh nej for sørensen da, det er satme ikke let at være Helle. Millionær et par gange, fifler lidt med skatten, nåede at lease sin egen bil fra Fleeggaard inden hun fik stoppet leasing-cirkusset for alle andre....Såååååeee, vi må ikke håbe, hun også taler usandt....æhæm...

Og til dagens joke. I morges så jeg morgenTV på DR2 . Krause den skælm, havde inviteret Lone Dybkjær ind i studiet for at smalltalke lidt om Pia K. 30 års jubilæum på tinge. Nu er der nok der spørger: "Hvem fanden er Lone..?
Deeet da den Lone, som går under navnet, Lonøøø, du min konøøø, du får en kronøøøø, hvis du blir bo'nøøø ....nu ved alle hvilken Lone jeg taler om.
Henning Dyremose deltog også - og nu kommer det sjove. Dyremosen sagde, "Ja, DF er jo mere socialdemokratisk end selveste socialdemokratiet"

Og sjovt nok, når vi går tilbage i historien - altså, socialdemokratiet før Nyrup & Det tårnhøje helvede alias Sv. Auken, fik deres klamme fingre i partiet, jamen jamen, så må jeg squ give den go'e Dyremose ret.
Dengang var socialdemokratiets parole; Gud Konge og Fædrelandet. Ja ja, nu glemmer vi lige de par fodfejl der var op til og under besættelsen. Det kan jo heller ikke være perfekt alt sammen.

Nu vil jeg se håndbold.

Kommentar
Fra : netop

Dato : 16-01-14 21:23

Hallo

Det nationale danske flag, der normalt kaldes for Dannebrog, betyder danernes fane eller rødfarvet fane. Dannebrog er rødt med et hvidt kors, der når til siderne ...

Citat
Så bliver det spændende at se om vi skal have flaget frem i morgen.

det bliver en hård dag for helle

Venter du dig noget bedre fra Lars Fadbamse måske?

Kommentar
Fra : kenwood

Dato : 16-01-14 22:18

alt andet er bedre end den hjernedøde gås

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 16-01-14 23:04

Jeg må hellere skrive at nedenstående er sakset fra B.T. Ellers får jeg bare skyld for at det er udokumenteret gylle, samt, min hjerne er for lille.

- Det var min vurdering, at der ikke var behov for en beklagelse i den endelige udgave af pressemeddelelsen, da begrundelsen for udsættelsen af besøget blev givet til retsudvalget af den daværende formand for udvalget – og ikke af mig. Samt at de alvorlige sikkerhedsmæssige årsager til at retsudvalget ikke kunne besøge Christiania allerede fremgår af pressemeddelelsen, og at de ikke måtte videregives til udvalget.

- Da pressemeddelelsen bliver udformet, er både mit og Justitsministeriets fokus på at forklare den alvorlige sikkerhedsmæssige situation forbundet med besøget. Der var ikke opmærksomhed på, at Johan Reimanns manglende mulighed for at deltage – halvandet år tidligere – havde haft et særligt forløb.

- Jeg kan derfor bekræfte indholdet af den pressemeddelelse, som Statsministeriet udsendte i går, skriver Morten Bødskov.

Hallooooooooooo...... kan Morten Bødskov virkelig bruges som sanhedsvidne...?
Jamen for søren da, manden er fyldt med løgn. Det er da konstateret, ikke én gang - men flere gange.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 17-01-14 19:14

Ja, så blev sagen afsluttet og endte med at Helle Selfie fik en næse.

Nu håber jeg sandelig, at den næse Helle får er samme model som den Grosserer Steve Pikkerup fra Ørkenens Sønner.....fissefisse fezfez ......render rundt med.

Tommy.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 17-01-14 19:33

Flot, flot Helle Thorning - du levede op til forventningerne

Kommentar
Fra : kenwood

Dato : 17-01-14 20:38

ja,ja, det gør ikke ondt nok endnu. men det kommer næste skridt bliver nok pensionisterne.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 17-01-14 21:08

Citat
Flot, flot Helle Thorning - du levede op til forventningerne

Jep, Morten Bødskov og Helle sidder nok og får en lille en til næsen....
Imellem hver skål råber de højt; Vi Gjorde det..!

Kommentar
Fra : kenwood

Dato : 18-01-14 09:54

ja, de dumme danskere

som tyskerne siger