/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
gl trådløse højt til ny surroundreciever
Fra : larsbaier
Vist : 205 gange
100 point
Dato : 15-01-14 22:23

Mit gamle Sony S-Master home theatre system HCD-SR4W kan ikke afspille HD-kvalitet, så det kan ikke køre sammen med fx PlayStation.
Derfor har jeg købt en pioneer VSX-422-k surround receiver. Planen er indledningsvis at bruge højtalerne fra det gamle surround anlæg, indtil pengepungen tillader mig at købe nye.
Problem nr 1 er imidlertid, at subwooferen har fire almindelige gamle højtaler stik (med plus og minus), medens tilslutningen til receiveren kræver et Jack-stik til en udgang, der er mærket "pre out - sub woofer". What to do?
Problem nummer to er, at baghøjtalerne er trådløse. På det gamle anlæg tilsluttede jeg en sender med et lyserødt Jack-stik til en udgang, der hedder "DIR-T1". Sådan en udgang findes ikke på den nye receiver. Hvordan klarer jeg den?
Kan jeg springe den trådløse forbindelse over ved at bruge kabler til baghøjtalerne - her er det jo kun den ene, der er trådløs, og den trækker så den anden...

Det ville være dejligt, hvis nogen kan hjælpe!

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 16-01-14 12:11

- du skal herover: http://forum.recordere.dk