/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Austin Estate / Morris Stationcar
Fra : jens-lyn
Vist : 439 gange
34 point
Dato : 14-01-14 20:16

Ved du hvor der står en sådan til salg, gerne til renovering, bilerne er fra 60erne, så hører jeg gerne, -
- kender DBA, Guloggratis, Veteranposten, Carsandclassic, Ebay.
- ved hvad det medfører at renovere sådan en, - men kender du en - - - ???

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 14-01-14 20:31

De findes i England.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 14-01-14 20:32
Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 15-01-14 15:35

www.nmmk.dk er en Nordisk Morris Minorklub.

Hvis du går til den, tager det kun et års tid, at renovere sådan en.

Kommentar
Fra : jens-lyn

Dato : 15-01-14 16:44

Teil, ja, jeg skrev selv veteranposten, og jeg er bekendt med at de blev fremstillet i England, men jeg leder specifikt efter hvor der er en til salg, som er til at betale, - og renovere - tiden betyder ikke noget, bare det er noget man synes om, - så igen - ved du hvor der står en ???

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 15-01-14 18:15

Der står en mange steder.

Google er din ven.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 15-01-14 19:04

Altså ikke for at drille, men der kører en del rundt på Malta.

Jeg var selv ved at gå i gang med MM for nogle år siden - men det blev Volvo med B18.