/ Forside/ Interesser / Hus og have / El-installationer / Spørgsmål
10  Bassebo 2677
Wireless Pir
Fra : Peter1056
Vist : 502 gange
100 point
Dato : 10-01-14 18:57

Hej
Bor i hus med ihc hvor alt er fortrådet, men alligevel valgte jeg at få sat en controller op med trådløs for senere at kunne koble andet på.
Nu står jeg og gerne vil have at lyset tænder i et rum når jeg går der ind.

Findes der en trådløs pir sensor som evt. passer ind i et 1½ mondul indmuringsdåse?
gerne et link:

Dvs. at jeg vil erstatte en stikkontakt med den trådløse sensor.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 10-01-14 19:03
Kommentar
Fra : Peter1056

Dato : 10-01-14 19:11

Citat
IHC - PIR sensorer
http://www.elvvs.dk/c/ihc-pir-sensorer-2036/

Den skal være trådlos, der er jo kun fase, nul & jord i dåsen når jeg piller stikkuntakten ud.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 10-01-14 19:25

Citat
Den skal være trådlos

Ja det skrev du jo os

Det bliver da vist ikke nemt, kan ikke finde noget andet end lysdæmper og kontakter

Kommentar
Fra : Falcham

Dato : 10-01-14 21:07

Findes ikke, du bliver nød til at sætte en fortrådet PIR op 24V.

Skift kablerne til svagstrømskabler.

Falcham