/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Knap i Word
Fra : Footprint
Vist : 354 gange
100 point
Dato : 10-01-14 12:07

Hej

Jeg er ved at lave en formular i Word hvor jeg gerne vil have nogle ting til at ske automatisk.

1) er det muligt at lave en funktion hvor den selv genere et fortløbende nummer hver gang man åbner, skabelonen?? hvis ja, hvordan ?

2)
Jeg skal have en kap i formularen, når man trykker på den skal formularen gemmes, gerne som et PDF dokumentmen ikke nødvendigvis, og udskrives, filnavnet skal den tage fra et specielt sted i formularen, hvordan gør jeg lige det her??

Kommentar
Fra : hvaderikkeibrug

Dato : 11-01-14 07:23

Vedr. 2)
Du kan jo indspille en makro med forløbet, lægge denne op som en knap på værktøjslinjen, og så blot trykke på knappen, hver gang du skal have gemt og printet ud.