/ Forside/ Karriere / Penge / Andet penge / Spørgsmål
10  jakjoe 1088
Arbejde hjemmefra?
Fra : Stine95
Vist : 505 gange
97 point
Dato : 09-01-14 14:11

Jeg tjener ikke så meget på mit arbejde.
Er der nogen der kender et firma man kan arbejde for hjemmefra? F.eks udfylde spørgeskemaer, eller noget andet.

Jeg er meget desperat. Alt har interesse.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 09-01-14 18:00

Citat
Studerende på RUC på første år??.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 09-01-14 18:03

Du er fuld af fup og fiduser.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 09-01-14 18:35
Kommentar
Fra : Teil

Dato : 09-01-14 18:37

eovendo betaler ikke kontant, du får points at handle for.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 09-01-14 18:42

Citat
eovendo betaler ikke kontant, du får points at handle for.

Så ved vi det, de havde engang kontant betalilg via Paypal.
Ellers findes der sider med udfyldning af spørgeskemaer, det er bare om at bruge Google.
Samt håbe på at de betaler en fair pris for arbejdet

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 09-01-14 18:44

Citat
Hvordan får jeg udbetalt penge?
Alle udbetalinger fra Eovendo vil blive udbetalt til din angivne PayPal konto (den samme email som brugt til din Eovendo profil).

Hvis du har oprettet dig hos Eovendo med en anden email adresse end den email adresse du har brugt til PayPal, skal du blot tilføje denne mail til din PayPal konto. Blot log ind i PayPal, og tilføj den ekstra email i menuen i højre side under "profil"

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 09-01-14 22:11

Citat
Så ved vi det, de havde engang kontant betalilg via Paypal

Du får ikke udbetalt en krone, men kan handle via paypal med de sølle ører
man får for at se reklame.

Kommentar
Fra : Tordenkalven

Dato : 09-01-14 22:25

tag en tur med morgenaviser, eller med reklamer efter hvad tid du kan gøre det på...
Der får du da pengene udbetalt...

Kommentar
Fra : Stine95

Dato : 10-01-14 00:40

Jeg har et arbejde ved siden af mine studier. Men vil have et hvor jeg tjener bedre og ned bedre arbejdstider. Hvorfor skulle jeg lyve om noget når ingen alligevel kender mig?

Kommentar
Fra : Stine95

Dato : 10-01-14 01:02

Jo denne film siger at man godt kan få udbetalt pengene fra sin paypal til sin bankkonto

http://m.eovendo.com/About

Men 25 øre. Pr. Set reklame film... Hmmm

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 10-01-14 01:11

Citat
Du får ikke udbetalt en krone, men kan handle via paypal med de sølle ører
man får for at se reklame.

Jamen så får du da også kontanter - vil du have dem overført til din DK bank, tager det et ½ minut.

Citat
Men 25 øre. Pr. Set reklame film... Hmmm

Hvordan var det nu lige med Joakim von And

Jeg fiik da rimligt mange penge sparet op, indtil de lavede deres side om, så kunne jeg ikke se deres reklamer mere, medmindre osv.

Og har man ´tid´ til at sidde og læse svar herinde - så kan man altså også bruge et pat minutter på at se reklamer..

Men der findes Danske sider, der betaler op til 500.- (pr gang) for at man besvarer spørgsmål/ analyser, men Google er altså også én svær genstand at bruge

Kommentar
Fra : Stine95

Dato : 10-01-14 02:56

Mig-selv:

Ja jeg kunne heller ikke lige finde noget. Men det kan være at man finder det hvis man gider at google et par timer

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 10-01-14 12:51

Tja, det tog mig mindre en 5 minutter før jeg var igang med at udfylde skemaer.
Eneste ulempe ved de sider er, at de sender den ud til mange brugere på samme tid, og kun hurtigste får ´belønning´ samt de kan også finde på at skrive tilbage bare for at sige at man ikke kan bruges til lige netop dét, og så man ellers sat og brugt op til en ½ time på det, jeg afmeldte mig af samme grund - ingen grund til at blive helt til grin, især ikke når de alligevel brugte mine svar.

Men du kan jo starte her:
https://www.google.dk/#q=betalte+danske+surveys
https://www.google.dk/#q=us+surveys+make+money
Og måske lidt mere bizart
http://www.forsoegsperson.dk/

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 10-01-14 22:34
Kommentar
Fra : zizzoz90