/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Logicom e731 Danske App
Fra : Rustica.dk
Vist : 381 gange
100 point
Dato : 08-01-14 08:45

Hvordan finder jeg danske spil på "LSTORE"

Cirkeline og sådan

Er det muligt at søge "KUN" på det??

Kommentar
Fra : Miksi76

Dato : 08-01-14 11:10

Hvad er Lstore ? Det er en android maskine du har, hvad med google play ?

Kommentar
Fra : Rustica.dk

Dato : 08-01-14 11:19

Ja det er Android.
Og jeg kender simpelthen intet til Android.

LSTORE er det program jeg kan hente Spil med...

Er det muligt at hente Google Play ??

Undskyld min uvidenhed, men det er første gang jeg sidder med sådan en Tablet :-/

Accepteret svar
Fra : fun2

Modtaget 100 point
Dato : 08-01-14 12:20

Jeg ved ikke rigtigt noget om den der Logicom eller LSTORE, men jeg tvivler lidt på at du umiddelbart kan bruge Google Play på den, desværre. Du kan sandsynligvis installere en ren Adroid version, hvor du vil få adgang til Google Play. Men det er en større operation, nok ikke helt risikofri og der er måske problemer med garantien. Prøv at søge på google, "root" kan være et godt søgeord.

Kommentar
Fra : Miksi76

Dato : 08-01-14 14:16

Okay. Jeg vil få pengene tilbage, og købe en anden. Måske
Denver-TAC-70061-4GB set til 519 med fragt ved Harald nyborg

Kommentar
Fra : Rustica.dk

Dato : 09-01-14 22:06

Jeg må prøve at høre sælger af min Tablet.
Enten skal de tage den tilbage, eller oplyse hvordan jeg skal benytte den i dk

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 09-01-14 22:47

At få byttet din Logicom til noget bedre, f.eks. den fra Harald Nyborg, der har Google Play, lyder som en god plan.

Godkendelse af svar
Fra : Rustica.dk

Dato : 13-01-14 12:33

Tak for svaret fun2.
De tager dem tilbage, og så kan jeg købe mig 2 andre