/ Forside/ Interesser / Hus og have / Møbel-reparationer / Spørgsmål
10  transor 665
"Dutter" til under stole med stålben.
Fra : Rannva11
Vist : 2468 gange
20 point
Dato : 06-01-14 08:28

Hej.

Jeg har nogle stole med stålben. Jeg vil gerne beskytte vores trægulv, men jeg kan ikke bruge filtsøm. Hvad har jeg ellers af holdbare/gode muligheder? Gerne noget sort beskyttelse? Ved ikke om man kan få de selvklæbende i sort?

Kommentar
Fra : alka

Dato : 06-01-14 08:33

Findes de - så findes de her:

http://hastrup.dk/group.asp?group=162

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 06-01-14 16:42

Jeg har flere gange fundet dem i Døgnnetto (ikke den almindelige Netto) mener at de både har dem i sort og hvid, ellers er Harald Nyborg et godt bud

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 06-01-14 22:22
Kommentar
Fra : Sønder

Dato : 07-01-14 15:14

Du kan få dem i 10er butikkerne

Kommentar
Fra : Malice

Dato : 04-03-14 20:43

Jeps, både de sorte og hvide er ofte på tilbud i en sampak - Silvam, Tiger, Søstrene Grene, Netto - har fundet dem Mange steder - i sampakken er også en stor plade, som du kan klippe til efter stolebenene. De skal skiftes indimellem, men det er helt sikkert overkommeligt