/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Tip om TV2 play
Fra : sonjor
Vist : 268 gange
200 point
Dato : 05-01-14 13:14

Hej. Vedr. Tip om AL's tilbud om TV2 play, kan jeg ikke få det til at virke. Når jeg vælger et program, jeg gerne vil se, får jeg besked på at installere Silverlight, men når jeg så gør det, får jeg at vide, at samme version allerede er installeret, og så kommer jeg ikke videre. Hvad er der mon galt?
mvh
Sonja

Kommentar
Fra : sonjor

Dato : 05-01-14 14:35

Hej, jeg ved ikke lige hvordan man lukker et spørgsmål, men jeg har selv fundet ud af det - af og derefter geninstallerede Silverligh
t, så kører det.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 05-01-14 14:38

Klik på Annuller under spørgsmål, du kan ikke lukke det da der ikke er nogle svar, normalt klikker man Accepter på det svar der kunne bruges!

Annuller spørgsmålet
Fra : sonjor

Dato : 05-01-14 14:39

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål