/ Forside/ Teknologi / Administrative / Andre administrative / Spørgsmål
10  Teil 559
Samsung Galaxy S WiFi 3.6
Fra : Dieter
Vist : 362 gange
100 point
Dato : 03-01-14 18:21

Jeg har den ovennævnte
På en tysk side har jeg læst at man kan telefonere via VoiP.
(Telefonieren über VoIP)

Jeg kan desværre ikke finde ud af hvordan dette kan gennemføres !

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 03-01-14 19:24

Her har du en Dansk side...

http://www.voipdanmark.dk/

Accepteret svar
Fra : fun2

Modtaget 100 point
Dato : 03-01-14 19:45

Mon ikke du bare skal installere et eller anden VoIP program på din telefon, eller bare bruge skype? Jeg tror egentlig at du er lige så god til at google som mig...

Godkendelse af svar
Fra : Dieter

Dato : 04-01-14 16:42

Tak for svaret fun2.
Jeg ved ikke rigtig om det er noget for mig at køre med Voip !?
Har ingen erfaring med det. Er heller ikke klar over om min Samsung virkelig kan administrer Voip

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 06-01-14 16:32

Du kan godt køre VoIP på din Samsung. Det kan være interessant at køre VoIP, hvis du taler meget i telefon på din mobil. Hvis du taler mindre end 1 time om måneden er det lettere (og ikke ret meget dyrere) at lade være med at bruge VoIP.