/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
HP Deskjet 2280
Fra : jensviggo
Vist : 510 gange
50 point
Dato : 03-01-14 16:42

Den nægter nu pludselig at udskrive, har skiftet patroner fornylig, har lige renset patronerne og resultatet af det er perfekt med testudskrifterne.

Har prøvet at udskrive fra forskellige programmer, men nej.....hvad mon der er galt, har prøvet med anden pc, men det samme, hvad skal der checkes, har prøvet .

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 03-01-14 16:45

Helt præcis er det en HP deskjet F2280 all in one.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 03-01-14 17:36

Hvad sker der når du prøver at udskrive?
Kommer jobbet frem til printeren - begynder den at behandle?
Bliver jobbet behandlet helt færdig på pc, og kommer væk fra print job kø'en, eller bliver det hængende?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 03-01-14 17:49

Se lige efter om printeren er standard printer, du kan være kommet til at sende udskifter til en anden printer
Kontrolpanel - Hardware og lyd - Vis enheder og printere

Kommentar
Fra : Falcham

Dato : 03-01-14 19:58

Hvor gammel er den, hvor mange udskrifter ca. ?

Falcham

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 03-01-14 22:29
Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 04-01-14 08:07

Sender jobbet til printeren men den udskriver intet blot et blankt ark, og ingenting der hænger i kø, printeren er vel 3 år brugt ca 3 sæt patroner, antal udskrifter, aner det ikke, men kører jeg service på den med rensning er alt perfekt med testene.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 04-01-14 10:20
Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 04-01-14 11:29

Hvis du klikker på download, ligger der et hjælpe program på den nye side

Citat
Hjælpeprogram - Diagnostiske værktøjer (?2)
?HP Print and Scan Doctor
2013-12-02 , Version4.2, 5.84M
HP Print and Scan Doctor er designet af HP med henblik på at give brugerne de fejlfindings- og problemløsningsfunktioner, de har brug for til at kunne løse mange almindelige problemer med ...
(Flere oplysninger)

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 50 point
Dato : 07-01-14 01:09

Kan du ikke printe endnu? Har du prøvet at afinstallere printeren fra Kontrolpanel - Hardware og lyd - Enheder og printere og fjernet alle HP programmer som har med printeren at gøre fra Fjern et program også i Kontrolpanel? Prøv det og installer så printeren igen med nyeste software:
http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/document?docname=c03594624&tmp_task=setupCategory&cc=dk&dlc=da&lc=da&product=3390947

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 07-01-14 12:15

Det har jeg prøvet nu, uden resultat, printeren er vist syg...........hvis jeg tager et printscr. kopieret det i f.eks wordpad, vil den godt udskrive, dette gælder for begge mine pc, stationær og bærbar, hvis jeg skriver en tekst i wordpad og vil printe kommer der bare en blank side ud, dette gælder osse begge pc. Altså printeren virker eller gør den kan ikke finde ud af den, håber der er nogen der kan finde en løsning. Hvad mener du O.V.N.

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 07-01-14 12:33

Kommet tættere på, den kan ikke skrive sort, alle andre farver er ok, den sorte patron er 80 procent de andre ligeså jeg prøver at rense patronen

Godkendelse af svar
Fra : jensviggo

Dato : 07-01-14 12:45

Tak for svaret o.v.n..

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 07-01-14 12:46

patronen gav intet nu gør den.

tak