/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Hvad mon øen hedder som Rasmus
Fra : jensviggo
Vist : 549 gange
20 point
Dato : 02-01-14 19:11

Klump altid sejlede til i eventyrene

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 02-01-14 19:42

Har filmene, men har ikke set dem de sidste par år, men prøv her:
http://www.youtube.com/results?search_query=rasmus+klump&sm=1

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 02-01-14 19:58

Tro nok det var/er Biscayen

Kommentar
Fra : Falcham

Dato : 02-01-14 20:06

Krageøen ???

Falcham

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 02-01-14 20:19

Citat
Krageøen ???

Var det ikke en anden Svensk serie om et par unger, på Krageøen, en lille buttet pige og en hund, som fik besøg af andre børn.

Du må gerne få de film jeg har med klump, skal bare have et par diske frem, for at se om jeg har dem endnu, og det skulle gerne være hele serien - som er udkommet at jeg har, mener også de er på dansk, men kan som skrevet ikke lige huske det... bar skriv en PM og vi finder ud af noget ? hvis..

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 02-01-14 20:20

Har næsten alle Astrid Lindgren´s film - også.

Accepteret svar
Fra : katekismus

Modtaget 20 point
Dato : 02-01-14 20:20
Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 02-01-14 20:27

Citat
Rasmus Klump sejlede da vist også til kageøen!

Ok, har som skrevet ikke set filmene i flere år, men tvivle på at det var dit sidste link = Pingonesien de rejste til - jeg mindes at det var en ´varm ø´ hvor der også var masser af venner - især ham der røg pibe (sæl hund/han) = men kan altså ikke huske det - mere.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 02-01-14 20:28

Citat
Rasmus Klump sejlede da vist også til kageøen!

UPS: læste det som stod der KRAGE - ikke KAGE.

Kommentar
Fra : susanne72

Dato : 05-01-14 14:17

Skildpaddeøen, måske?

Godkendelse af svar
Fra : jensviggo

Dato : 19-01-14 16:09

Tak for svaret katekismus.