/ Forside/ Teknologi / Netværk / Andet Netværk / Spørgsmål
10  dk 1610
Video ikon er væk på Facebook.
Fra : Nilsen2005
Vist : 365 gange
100 point
Dato : 29-12-13 11:37

Video ikonet er forsvundet fra chat funktionen på facebook.
Men kun på min egen computter, lokker jeg på en anden computter er der ingen problemer.
HJÆLP...

Allan

Kommentar
Fra : susanne72

Dato : 29-12-13 12:22

Hvilket styresystem og browser er der på din egen pc?

Videoopkald er på nuværende tidspunkt kun tilgængeligt i visse browsere. Videoopkald fungerer på dit Windows- eller Mac-operativsystem med den seneste version af følgende browsere. Windows: Mozilla Firefox, Internet Explorer (kun 32-bit), Google Chrome, Opera

Og, nå ja....Ikonet med videokameraet vises ud for venner, som er online i Chat.

/Susanne

Kommentar
Fra : Nilsen2005

Dato : 29-12-13 13:27

Jeg har windows 8.1 og bruger Google Chrome.

Allan

Kommentar
Fra : susanne72

Dato : 30-12-13 10:24

Og den seneste version af Chrome? Tror, de er er nået til release 33 - ellers sker det primo januar.

Du har formentlig forsøgt at opdatere din browser, ellers start med dette.

I øvrigt, hvis de to PC'ere du sammenligner ikke kører sammen styresystemer og browser, så prøv først at ensrette dette, og se om fejlen fortsat kun er på den ene maskine.

Test fx med andre browsere på den pc hvor det ikke pt fungerer, for at se om ikke fejlen ligger i browseren. Prøv ex. IE / Mozilla.