/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
nissan sunny 1.5 Ace årg. 2000
Fra : 190e
Vist : 396 gange
30 point
Dato : 21-12-13 17:02

jeg vil hører om nogen kan fortælle mig om gearkassen fra en anden nissan passer på denne sunny 1,5 ace årg. 2000, og ifald den gør så fra hvilken.

190e

Kommentar
Fra : hjkofoed

Dato : 21-12-13 17:12

Kære 190e,
Én person kan umuligt komme naturligt i berøring med så mange forskellige problemer, det virker ikke seriøst.
Er du perlegrusmekanikker må du udføre LIDT MERE fodarbejde selv.
Har du i øvrigt nogen sinde været tættere på en 190E, end at stå og kigge på den på afstand?

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 21-12-13 17:41

Spørg på det lokale autoophug, de har en utrolig stor viden om biler som kommer deres vej.
Jeg har haft meget glæde af at trække på deres viden før hen.

Accepteret svar
Fra : Hejdu58

Modtaget 40 point
Dato : 21-12-13 17:43

Citat
jeg vil hører om nogen kan fortælle mig om gearkassen fra en anden nissan passer på denne sunny 1,5 ace årg. 2000, og ifald den gør så fra hvilken.

Ja det er ikke umuligt at finde en gearkasse fra en anden nissan bil, det behøver ikke at være fra en sunny, det skal bare være fra en model med samme motortybe og størelse for at det hele er ens, såsom udvækslingsforhold og plasering af baggear

Kommentar
Fra : 190e

Dato : 21-12-13 17:48

ved du evt. noget om fra hvilken model den evt. passer???

190e.

Godkendelse af svar
Fra : 190e

Dato : 24-12-13 13:49

Tak for svaret Hejdu58.