/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Trådløs / Spørgsmål
10  peet49 1440
Problemer med driveren
Fra : emptynes
Vist : 308 gange
50 point
Dato : 20-12-13 11:55

jeg kan ikke få forbindelse til det trådløse netværk den skriver at jeg skal opdatere driveren til netkortet det har jeg gjort men jeg får stadig fejlmelding at der problemer med driveren til kortet Trådløs netværksforbindelse,hvad kan jeg gøre?

system Windows 7
kortet:Qualomm Atheros AR5b125 Wireless Adapter
mvh
Emptynes

Kommentar
Fra : poten

Dato : 20-12-13 12:41

Prøv evt. http://www.iobit.com/driver-booster.php den har jeg haft god erfaring med...

Kommentar
Fra : emptynes

Dato : 20-12-13 14:46

virker stadig ikke

Kommentar
Fra : bja2

Dato : 20-12-13 19:51

Hvilken router har du?

Kommentar
Fra : stone47

Dato : 20-12-13 20:33

Hvilken PC taler vi om??

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 21-12-13 14:51

Er du sikker på at du kan bruge kortet sammen med din ruoter, ikke alle kort og ruotere kan køre sammen, se nærmere hos producenten.
Det kan også være at du skal ind i routeren for at finde/ tillade kortet.

Kommentar
Fra : emptynes

Dato : 21-12-13 22:51

for lige at svare på de seneste indlæg

Det er en Acer cp,jeg laver den for en bekendt og den har været på nettet før hos vedkommende og kortet er som skrevet Qualomm Atheros AR5b125 Wireless Adapter

Kommentar
Fra : stone47

Dato : 22-12-13 10:22

Brug altid den driver som blev leveret med pcen. windows finder sommetider en gal.
Hvis du ikke har den, så søg den på Acers side. vær sikker på din router sender ssid ud. tjek det evt. med en telefon app. Tag kryptering væk i routeren så det ikke snyder dig. Lad os så høre hvordan det går. glædelig Jul Hilsen Steen

Kommentar
Fra : emptynes

Dato : 23-12-13 11:24

den harvirket ved vedkommende,så pludselig holdt det op,og ja kryptering er væk