/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
samsung galaxy S3 mini
Fra : hovsada
Vist : 414 gange
50 point
Dato : 17-12-13 12:18

jeg har tidligere , når jeg har lavet videoopt. med tlf. lavet screenshots, men nu kan jeg ikke huske hvordan. jeg kørte filmen og stoppede, når der vae et motiv...men hvordan skal jeg fastholde det ???

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 17-12-13 13:22

Måske du afspillede filmklippet i Windows Movie Maker eller et andet videoredigerings program, du skal sikkert se i den retning for at gemme still billeder fra filmen, nogle fotoprogrammer kan også afspille video og der kan du også gemme still billeder. Prøv Irfan View hvis ikke allerede du har et program:
http://filehippo.com/download_irfanview/

Kommentar
Fra : hovsada

Dato : 17-12-13 14:08

jamen der er så vidt vides ikke ændret på instillingerne, men tidligere kunne det gøres ? skal nok have svar fra een der kender denne tlf .