/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / Andre operativsystemer / Spørgsmål
10  miritdk 585
Android - screenshot program ønskes
Fra : Eyvind
Vist : 728 gange
100 point
Dato : 10-12-13 20:46

Hej.
Jeg kunne godt tænke mig et godt og især nemt program,
til at lavescreenshots.
Jeg har endnu ikke mod på, at lave noget med root, som mange af de programmer jeg har set på kræver.
Hilsen en ny tablet bruger.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 11-12-13 07:00

Det bliver vist ikke nemt, jeg har prøvet 6 stk's de lover alle at kunne fungere uden root,
men det er ikke lykkedes mig at lave et skærmskud endnu!

Man skal på et par af dem "lige" installere et eller andet på sin PC og så tilslutte tlf/tablet
til pc'en og køre et program!

Så status er, ingen skærmskuds program på min tablet endnu

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 11-12-13 09:34

Ja, og de fleste er lavet til Smartphone. Jeg har også prøvet at hente nogle af de gratis, som "virker bedre" hvis der lige købes noget ekstra.

Accepteret svar
Fra : Miksi76

Modtaget 100 point
Dato : 14-12-13 10:34

Ligger det ikke på tabletten, under indstillinger? Det gør det på min.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 14-12-13 12:06

Jeg kan ikke finde den.........på min billige Lenovo fra Føtex.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 14-12-13 12:27

Og jeg kan heller ikke finde den på min billige fra Onkel Harald!

Kommentar
Fra : Miksi76

Dato : 14-12-13 13:03

Min var billig fra Kvickly 999.- Ennovia Tab e309

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 14-12-13 13:54

Ok Miksi 76 - vil du fortælle hvor du finder den og hvordan den bruges.

Godkendelse af svar
Fra : Eyvind

Dato : 18-12-13 20:38

Tak for svaret Miksi76. Du er måske heldig at det er indbygget, men ikke på min Kineser Lenovo.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 03-01-14 14:23

Jeg har fundet det på min, ganske rigtigt under Systemindstillinger,
der er et punkt hvor der står Screenshot settings...

Android 4.1.1

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 03-01-14 14:53
Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 04-01-14 14:59

Hej hej og tak i lige måde.
Dette bliver så 3. gang jeg forsøger at svare her - i går - i dag ...........................og nu.

Der viser sig ikke noget mellem skærm og lagerplads på min Android 4.2, så det er nok sparet væk.
Hos mig ligger HDMI inde under skærm.

Det kan godt være at Android er samme grundsystem, hvor de forskellige lægger deres på.
Jeg har også forsøgt med en system-opgradering/opdatering.........ingen screenshot.

Når jeg går i google play er der adskillige screenshot.....................og nogle vil sælge efter det gratis download.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 23-01-14 22:03

Ny status .............
Efter at have cartet rundt i forskellige apps som lovede gratis screenshots, fandt jeg en side hvor der stod, at det er indbygget i Android 4 og frem.
Simpelt - tryk på lyd ned og startknap samtidig,
vupti så siger den som et gammelt Hasselblad.

Farvel alle de fup app.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 24-01-14 13:45

Ja, hvor svært kan det være

Takker for info