/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Tilføje person på gruppebillede
Fra : vith
Vist : 576 gange
100 point
Dato : 06-12-13 19:12

Hvordan tilføjer man en person fra et billede til et gruppebillede?
Findes der et gratis program eller en mulighed for at gøre det online?

Det er et foto af en gruppe mennesker, hvor der mangler en, der ikke var tilstede, som så skal tilføjes via et andet foto.

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 100 point
Dato : 06-12-13 20:31
Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 06-12-13 20:32

MEN:? har den ikke været her føR??

Kommentar
Fra : vith

Dato : 06-12-13 22:12

Jeg ved ikke om spørgsmålet har været her før - hvis det er det, du mener - men jeg kiggede 2 år tilbage under foto, og fandt ikke noget, jeg kunne bruge. Der er sikkert også kommet nye ting til i løbet af to år.

Tak for dine forslag. Jeg tror måske at den der Photo blend kan klare opgaven. Jeg vil i hvert fald forsøge.

Godkendelse af svar
Fra : vith

Dato : 06-12-13 22:14

Tak for svaret mig-selv.