/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Højre fordør kan ikke åbnes. ?
Fra : cccf
Vist : 447 gange
100 point
Dato : 03-12-13 08:51

Skoda Octavia 2002.
Min højre fordør er låst (tab nede) jeg kan ikke åbne den med min fjernbetjening eller manuelt, heller ikke indefra. ??

Kommentar
Fra : cccf

Dato : 03-12-13 08:56

Det er startet som en periodisk fejl.

Kommentar
Fra : Cortina01

Dato : 03-12-13 10:40

Du har sandsynligvis en fejl i låsemekanismen. Det kræver adskillelse af døren, så første trin må være at forsøge med nøglen i dørlåsen, om det giver adgang ?
Døren skal åbnes på den ene eller anden måde, før du for alvor kan gøre noget ved det.

Kommentar
Fra : cccf

Dato : 03-12-13 11:36

Jamen, jeg kan ikke få døren op hverken indefra eller udefra , der er ingen lås i døren.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 03-12-13 11:45

Det er mystisk, at den heller ikke åbner ved at bruge døråbnerhåndtaget indefra.
Måske det er en sag for skoda-mekanikeren, så du ikke pludselig er lukket inde, og slet ikke kan komme ud.

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 03-12-13 13:11

Da må dør trækket af,og du må kigge hvad der er sket med lås mekanismen, Det er nok bare en arm der er faldt af. Det er svært at få dørtrækket af når døren er lukket.Måske må du dirke op låsemekanismen så du kan få åbnet døren.
alimak

Kommentar
Fra : a_h

Dato : 03-12-13 13:45

tjek sikring 6 - 14 - 38 de er til c-låsen

Kommentar
Fra : cccf

Dato : 05-12-13 08:13

Det er ikke sikringerne.

Kan jeg ikke skære huld i beklædningen så jeg kan komme ind til låsen. ?
Er der et sted på nettet hvor jeg kan se tegningerne af min bil, så jeg kan se hvor låsen sidder.

Annuller spørgsmålet
Fra : cccf

Dato : 08-12-13 10:26

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål