/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Udskiftning af denver tab skærm
Fra : Broderpivert
Vist : 1391 gange
100 point
Dato : 02-12-13 08:45

Hej.
Jeg har en denver tablet tac-90012, hvor skærmen er i stykker på.
Nogen der ved hvor man kan finde en guide til at udskifte sådan en, altså på en denver?
Synes ikke jeg kan finde en guide der passer til den model/type.
Og kender i et sted hvor man kan finde en skærm som passer til denne model?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 02-12-13 09:15
Kommentar
Fra : Teil

Dato : 02-12-13 09:17
Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 02-12-13 09:33

Denver sælger desværre ikke løs skærm, ifølge
https://da-dk.facebook.com/denverelectronics?v=wall&filter=2

Når det så er sagt så er flækket glas aldrig dækket af garantien. Der kører vi med helt samme regler som alle andre tablet producenter.
Vi sælger ikke løst glas, men tilbyder udelukkende reparation af dette på vores værksted.
Du kan kontakte rene.famme@intersales.dk vedr. spørgsmål vedr. reparation/udskiftning af dette.

Prøv at kontakte dem for glas

Kommentar
Fra : Broderpivert

Dato : 02-12-13 12:46

de ville desværre ikke være med til noget. æv
Jeg tænker man måske kunne finde et firma fra kina eller et andet sted hvor de laves. Nogle ideer?