/ Forside/ Interesser / Hus og have / Til- og ombygning / Spørgsmål
10  McBobo 1070
isætte vinduesglas
Fra : bonning
Vist : 386 gange
200 point
Dato : 29-11-13 16:39

Hej alle.
Jeg er ved at lave et lille vindfang ved hoveddør og vil isætte 2 stk vinduesglas i vægge,så der kommer lys ind. Jeg bruger C14 regler ca 40x 70 mm. Da det kun er glas der kommer i hvad er så bedst at bruge af div. lister og vandnæse osv. Skal glasset trækkes frem mod front eller sidde i midt regel? Udvendig opsætter jeg hvid fiberplank 2 på 1.

VH bonning.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 29-11-13 20:32

Mon ikke du skulle hyre en håndværker glarmester til denne krævene opgave?

Du lader til at være ekspert, men flere af dine udtryk harmonerer ikke med,
hvad der kræves for at få et tilstrækkeligt godt resultat i al slags vejr.

Kommentar
Fra : bonning

Dato : 30-11-13 06:37

Tja svendgiversen. Hyre en håndværker kan jeg godt finde ud af! Ekspert? Hvorfor? Hvad er det der ikke harmonerer? VH bonning.

Kommentar
Fra : bonning

Dato : 30-11-13 06:39

Og resultatet er nok det samme uanset vejret!

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 30-11-13 13:20

Undskyld, det var en fejl...

Jeg søgte i bing på kombinationer af vindfang og vandnæse og fik ingen svar,
nu får jeg mange gode svar på eksempevis vandnæse og vinduesglas,
så min første kombinationn var bare for speciel.

sorry
Svend

Kommentar
Fra : bonning

Dato : 30-11-13 17:47

Ok. Svend.

Annuller spørgsmålet
Fra : bonning

Dato : 03-12-13 20:03

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål