/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Så brændte Vaskemaskinen sammen!!
Fra : hansimanden
Vist : 404 gange
50 point
Dato : 28-11-13 16:46

Hej Folkens.

Nu brændte vaskemaskinen sammen, og har kigget lidt rundt på nettet efter nogle forskellige maskiner.
Jeg faldt over mærket Candy (http://el-salg.dk/p/17449/candy-evow-4-2643-d-vasktoer). Har i kendskab til dette mærke? for i mine øjne ser maskinen rigtig god ud.
Men vil lige høre jeres erfaringer med mærket.

God dag der ude.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 28-11-13 16:57

Her er linket
http://el-salg.dk/p/17449/candy-evow-4-2643-d-vasktoer

Læg mærke til at den kun kan tørre 4 KG ad gangen så hvis du vil vaske og tørre på een gang kan du kun vaske 4 kg.

Hvis det ikke er absolut nødvendigt - så fraråder jeg at købe vask og tør i een maskine.

Ps. Underligt at de ikke vil oplyse prisen....................

Kommentar
Fra : hansimanden

Dato : 28-11-13 17:01

Ja det syntes jeg os det var. Jeg kender dog ikke lige mærket, så det var egentlig der jeg tænkte om der var nogle der kendte dette.
Men jo tak for det, havde ikke lige set de 4 kg. Jeg tror vist bare jeg finder et andet sted ;)

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 28-11-13 18:28

Om det er det bedste mærke ved jeg ikke, men vi har købt Wasco fra Harald Nyborg. Både tørretumblere og vaskemaskiner - de holder ca. 5 år og så køber vi en ny, for jeg gider ikke reparere dem.

Kommentar
Fra : pbp_et

Dato : 28-11-13 22:00

Ellers gå på biblioteket og lån en årgang eller to af bladet TÆNK/ tag papir og pen med. De undersøger jævnlig markedet for vaskemaskiner og tjekker vaskeevne og forbrug af vand og elektricitet.
vh
pbp

Du kan også bevæbne dig med et dankort og tjekke hjemmesiden www.taenk.dk

Kommentar
Fra : pbp_et

Dato : 28-11-13 22:01

Og glem alt om at få en maskine der kan vaske og tumble. De gør ingen af tingene særlig godt.

Kommentar
Fra : jøjø

Dato : 29-11-13 13:24

Korrekt, hold dig generelt fra maskiner, der både kan vaske og tørre.
De er nødløsninger for folk i små lejligheder, der mangler plads.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 29-11-13 17:08

Vi har en maskine der vasker og tørrer på 7 år, udmærket maskine.

Kommentar
Fra : hansimanden

Dato : 29-11-13 17:19

Hvad mærke er det? vores holder i snit kun en 4-5 år. Men de køre selvfølgelig også hver dag.

Kommentar
Fra : pbp_et

Dato : 29-11-13 17:28

Et rum med tørresnore og en affugter er et fortræffeligt alternativ til en tumbler

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 29-11-13 18:03

Zanussi