/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
sikkerheds certifikat
Fra : katin
Vist : 369 gange
200 point
Dato : 24-11-13 16:02

Jeg har en pc med XP installeret. Der kommer en bjælke frem når jeg er på nettet hvor der står at et certifikat er forældet.
Er der nogen der kan hjælpe ?

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 24-11-13 16:28

Hvilket certifikat?

Kommentar
Fra : hardy

Dato : 24-11-13 16:31

skift til windows 7 ,for al support og sikkerhedsopdateringer stopper til xp i starten af 2014 og så løser problemet sig nok

Kommentar
Fra : McBobo

Dato : 25-11-13 05:00

Er det Java certifikater som popper op?

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 25-11-13 07:50

Fjern/slet det = åben din browser og klik på funktioner i menulinien/ internetindstillinger/indhold/ certifikater
Hvis der er brug for Certifikatet skal du nok få besked, næste gang det skal bruges.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 25-11-13 10:02

Der er ikke så meget du kan gøre ved det. Det ejeren af hjemmesiden der har til ansvar at sørger for at certifikater på siden er gyldige.

Men hvis du kan være mere præcis i hvor du pålever problemet så kan det være vi kan være mere konkrete i en løsning til dig.

Men jeg tvivler på vi høre mere fra dig

Citat
Spørgsmål

- Ubesvarede 1
- Besvarede 21
- Annullerede 20
- Slettede 0
Ialt 42

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 10-12-13 14:11

Tror sgu' jeg havde ret

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 19-01-14 17:35
Kommentar
Fra : hardy

Dato : 19-01-14 17:53

hej alle
Microsoft har imidlertid nu besluttet at forlænge udsendelsen af sikkerhedsopdateringer til Windows XP med yderligere et år.
kan ses på ;http://www.computerworld.dk/art/229676/paa-falderebet-microsoft-forlaenger-support-paa-doedsdoemt-styresystem
mvh hardy

Annuller spørgsmålet
Fra : katin

Dato : 20-01-14 00:17

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål