/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Honda SFX 50 CDI
Fra : Gmork
Vist : 877 gange
20 point
Dato : 11-06-03 16:09

Hej herinde, jeg har ladet mig fortælle at man ved at pille ved CDIen kan man få sin scooter til at kører hurtigere.
Hvis det er sandt, er der så en der kan fortælle præsist hvad jeg skal gører ved CDIen.

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 11-06-03 18:25

Du skal skifte den ud med en ubegræsnet cdi også kaldt en Racer CDI !

Den forhindre din scooter i at tage mange opdrejninger, hvilket sløver den meget hvis du har fjernet begræsningerne eller tunet den !

Kommentar
Fra : Gmork

Dato : 11-06-03 19:14

Hvor køber jeg sådan en, jeg har kigget hos Thansen, og protuna. men der kan jeg ikke købe en ny CDI, og hvis jeg fjerner min CDI fra min scooter, så kan jeg ikke starte den.

Kommentar
Fra : Gmork

Dato : 11-06-03 19:16

en ting til, er der nogle der sidder inde med et dokument over ledningsnettet på en Honda SFX

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 11-06-03 19:34
Kommentar
Fra : Gmork

Dato : 06-08-03 00:23

Til Jon, du skriver at jeg kan finde et diagram til min SFX på West-import hjemmeside, over mit ledningsnet, kan du ikke sende et komplet link til hvor jeg finder det, for jeg kan ikke selv finde det på deres side

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 06-08-03 06:19

ihhh, jeg postede oven i dit indlæg, så det var et svar til hvor du køber racer cdi'en! Jeg ved ikke hvor der er et ledningsnet!

Kommentar
Fra : Gmork

Dato : 06-08-03 16:05

det er bare ok m8, takker mange gange