/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Samsung Galaxy 4
Fra : Dieter
Vist : 394 gange
100 point
Dato : 21-11-13 03:54

jeg kan ikke åbne min Galaxy fordi den spørger efter et password når jeg åbner den.
JEG ANER IKKE HVORDAN DET PASWORD ER KOMMET OP.

Kan man gå tilbage til fabriksindstillingen ?

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 21-11-13 07:01

Ring til Samsung Support på tlf. 70701970
"De er så flinke" og så hjælper de gratis.

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 21-11-13 07:48

Den er helt gal den der - du bliver nød til at lave en Mickey Mouse... Den eneste måde du kan lave en gendannelse er ved at lave den FØR koden kom på. I dette spørgsmål: http://kandu.dk/spg169325.aspx , har jeg givet en anviisning på hvordan du kommer tilbage til før fejlen opstod. Jeg håber det virker for dig!

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 21-11-13 10:12

Slå op i din manual........

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 100 point
Dato : 21-11-13 10:31

På side 48 i manualen står der at du skal henvende dig på et Samsung's servicecenter hvis du skal ha' låst den kode op, som du selv har lavet. Koden du har lavet er på 4 eller flere tegn.

Du kan ikke selv gå tilbage til fabriksindstillinger før telefonen er låst op.

Kommentar
Fra : Dieter

Dato : 21-11-13 11:54

Bentjuul,
Tak for svaret. Men jeg har ikke haft heldet med at få fat i en manual!

1Måske kan du hjælpe mig på en eller anden måde

Godkendelse af svar
Fra : Dieter

Dato : 21-11-13 12:44

Tak for svaret bentjuul.
Nu har det vist sig at elefonen slet ikke virker mere. Så den skal retur til firmaet hvor jeg har købt den. Der er heldigvis endnu garanti på

Kommentar
Fra : bentjuul