/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
kombi maskine VHS/DVD
Fra : lham
Vist : 650 gange
300 point
Dato : 20-11-13 12:35

Min "gamle" maskine Samsung VCR 7253 har ikke mere liv i DVD spiller/brænder drev.

Er der nogle der har gode erfaringer med en maskine til en fornuftig pris der kan kopiere fra VHS til DVD og DVD til VHS

Det er ikke nødvendigt med digitale tuner( tunere) DVBT da der er en extern DVBT setup box der kan levere signal

Skulle nogen have en Samsung VCR 7253 har det selvfølgelig interresse .

OBS ikke noget med Harddisk indbygget !

Accepteret svar
Fra : rotw

Modtaget 150 point
Dato : 20-11-13 17:01
Kommentar
Fra : lham

Dato : 26-11-13 07:18

rotw

det relevante i dit link er LG RC 699H, den kan ikke kopiere fra DVD til VHS ( kun VHS til DVD )

Har fundet en anden LG maskine RC897 T der kan kopiere begge veje , men kan ikke finde dansk forhandler/distributør ( er ikke meget for udenlandsk køb af den type elektonik grundet evt service/garanti ), så hvis nogen kan hjælpe med et dansk købsted vil det bringe mig fremad.

Godkendelse af svar
Fra : lham

Dato : 03-12-13 07:09

Tak for svaret rotw.
endte med dit link og kun VHD til DVD kopifunktion .