/ Forside/ Interesser / Helbred / Misbrug / Spørgsmål
10  25 300
film
Fra : kenwood
Vist : 529 gange
50 point
Dato : 19-11-13 18:26

er denne side lovlig ??

http://mivmovies.dk/

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 19-11-13 18:27

ja

Kommentar
Fra : ans

Dato : 19-11-13 18:29
Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 19-11-13 19:46

Hvis du er Dansker - så glæd dig? er du andet = ANMELD SIDEN og dem du gør det TIL? griner af dig.
ALT på siden er ANALOGT (i denne tid) og mig bekendt IKKE omfattet af fildeling eller lignende.
Men selve kvaliteten er helt ned på gulvet - hvor man sjældent SER noget.

Men der findes bedre og andre sider, med mange flere film, men det kan du altid spørge om...moske, lige til at hente ned?

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 19-11-13 19:56

NB: de skriver endda at det er i HD = - bare for at man skal installere et eller andet plugin = med masser af spyware - jo? god side, men ikke noget for almindelige mennesker der kender til den slags sider

Kommentar
Fra : kenwood

Dato : 19-11-13 21:02

ja, og admin er total sprogspasser.