/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Hvor køber i jeres tøj henne?
Fra : hansimanden
Vist : 857 gange
50 point
Dato : 18-11-13 16:09

Jeg har gennem længere tid været tilfreds med tøj fra www.axel.dk men føler der skal ske lidt forandring. Hvor handler i jeres tøj henne? og er der steder i anbefaler mere end andre?

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 18-11-13 16:14

Det er mere end 10 år siden jeg har købt tøj selv, det gør min kone for mig. Jeg tror hun køber det i butikker.

Kommentar
Fra : hansimanden

Dato : 18-11-13 16:18

HAHa.. mente nu online handel i forhold til mit spørgsmål ;)

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 18-11-13 16:38

Reklame .............Du har spurgt om næsten det samme på Sol debat

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 18-11-13 17:13

Det er længe siden jeg har købt tøj. Punktum! Jeg genbruger.

Tøj er noget overvurderet opreklameret lort.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 18-11-13 17:17

ældre herre, yngre herre, teenager

Men her er det gode sted http://www.smartguy.dk

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 18-11-13 18:01

Selvfølgelig hos mister, MR, enten i Sønderborg eller Gråsten,
hvor jeg kan hoppe i et par Mejer bukser nummer 56 uden omsyning.

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 18-11-13 18:28

Jeg plejer altid at gå i kirkens korshærs butikker. De har virkeligt et stort udvalg af smart tøj, som du har svært ved at finde andre steder - og så kan du som en lille ekstra bonus også få en kop kaffe imens du er der. Det er der ikke mange andre tøj butikker der kan tilbyde.

Kommentar
Fra : modersvilje

Dato : 18-11-13 21:06

smartguy.dk har kun børnestørrelser så voksne mænd der kan passe størrelser over large skal søge andre steder hen!
MV2

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 19-11-13 19:41

du kan via smartguy.dk linke over på http://www.smartmen.dk med rigtige mandestørrelser.

Jeg bruger ingen af dem, min økonomi rækker kun til

Kirkens Korhærs Genbrug
Hostrupsvej 4 B
1950 Frederiksberg C.

Prøv det hansimanden

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 19-11-13 20:14

Jeg anede ikke at man selv kunne købe tøj.........mit hænger bare på en bøjle lige til at ta' på.

Kommentar
Fra : modersvilje

Dato : 19-11-13 20:27

Ja med de priser der er i Danmark er det svært at lægge melsækkene fra sig, det er hysterisk dyrt at handle i Danmark. Det bliver ikke lettere med de mennesker der sætter niveauet her i landet! Pensionisterne der har skabt den danske velfærd må nu se sig slået af politikerne hvoraf de fleste har kassen! Kæmp for alt hvad du har kært og se andre stjæle frugterne af dit lange arbejdsliv!
Håber at du har stemt!
MV2

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 19-11-13 21:20

Pensionisten har stemt - men ikke på de største løgnere.
Mit budget til elektroniske dimser er større end min udgift til tøj.
Mit tøj når at komme på mode mindst to gange inden det kaseres.

Kommentar
Fra : LasseN1893

Dato : 01-12-13 22:44

Hvis det er sportstøj køber jeg her: http://www.ny-form.com/