/ Forside/ Interesser / Hus og have / El-installationer / Spørgsmål
10  Bassebo 2677
Designerlamper - hvor skal jeg købe?
Fra : tromleSøs
Vist : 360 gange
20 point
Dato : 14-11-13 22:03

Hej
Overvejer at købe en Le Klint lampe, men det er jo noget af en investering. Nogen, der har erfaring med Lampeexperten.dk, for hvis den ikke passer ind, skal den jo også gerne kunne byttes :)

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 14-11-13 23:31

30 dages fortrydelsesret læs http://www.lampeexperten.dk/handelsbetingelser og de får gode anmeldelser på Trust Pilot......

Kommentar
Fra : pbp_et

Dato : 15-11-13 00:35

Hvis du har foldet skærmen ud, kan det knibe at få byttet!

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 15-11-13 16:26

Jeg ville nu nok købe en af dem her hvis jeg var dig. Det er en virkelig dekorativ lampe!
http://www.incrediblethings.com/art-design/you-gonna-pick-that-up-pooping-dog-lamp/

Kommentar
Fra : pbp_et

Dato : 15-11-13 17:24

Så er vi vist ovre under bæltestedet!

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 16-11-13 02:16

ja, det kan godt være det alligevel bare er en lorte lampe når alt kommer til alt....