/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Garmin express hjælp
Fra : Dipsey
Vist : 992 gange
50 point
Dato : 12-11-13 12:20

Jeg har købt en Nuvi 52LM og installeret Garmin Express hvor man skulle kunne skifte stemme og bil, men når jeg trykker på ekstra kommer der intet frem, er der noget jeg skal gøre for at finde det? Kan ikke finde svaret på Google..

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 12-11-13 14:04

Prøv at se i manual eller søg svaret hos Garmin https://buy.garmin.com/da-DK/DK/vejnavigation/bil/2013-modeller/nuvi-52lm/prod120976.html

Der er noget der hedder garagestemmer, men de koster ekstra - se under tilbehør....

Kommentar
Fra : Dipsey

Dato : 12-11-13 14:06

Jeg har kigget der, men på den danske side vises der et billede af en masse biler og stemmer der kan tilvælges når man trykker på ekstra, men de ligger der ikke. Der skulle være helt normale stemmer, så håber lidt der er nogen der selv har en Garmin og har prøvet det

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 12-11-13 14:40

Prøv at købe nogle af dem her til den og se om det ikke hjælper:

http://www.webapoteket.dk/helbred/forkoelelse-og-hoste/ondt-i-halsen