/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Billeder
Fra : Smukke_Ole
Vist : 586 gange
300 point
Dato : 31-10-13 19:59

Er der nogen, der har kendskab til et GRATIS program, som kan sammenstille flere billeder
.JPG til eet billede ?
Programmet skulle gerne kunne køre under WIN XP PRO.

Smukke_Ole

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 31-10-13 20:09
Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 01-11-13 02:48
Kommentar
Fra : Smukke_Ole

Dato : 01-11-13 09:50

-> EXTERMINATOR

Det ser ud til at kunne det jeg behøver: sætte 2 billeder sammen til eet, som jeg så kan gemme og bruge.
Der er bare een ting jeg ikke kan finde ud af, og det er hvordan man gør det.
Jeg åbner begge billeder og "paste into new image", men det virker ikke.
Ku' du komme med en hurtig, letfattelig brugsanvisning ?

Smukke_Ole

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 01-11-13 10:05

Du skal helt sikkert udvide billedet (marker billedet og træk billedet så der kommer en hvid kant) før du kan indsætte et nyt.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 01-11-13 10:06

Bortset fra det, hvorfor bruger du ikke bare Paint, som ligger i XP Pro.
Det klarer det på få sekunder.

Annuller spørgsmålet
Fra : Smukke_Ole

Dato : 30-11-13 08:19

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål