/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
World Of Warcraft, PC-problem
Fra : Troldepige
Vist : 326 gange
300 point
Dato : 30-10-13 17:25

I går spillede min søn WOW uden problemer, men i dag popper der en lille boks op.

I boksen er der en rød cirkel med et hvidt kryds og så står der:
C:/ProgramData/Microsoft/Windows/GameExplorer/(21C35C68-A6C5-4A75-8FFD-.../Play.Ink er ikke et gyldigt Win32-program

Jeg har prøvet at lave en gendannelse, til i går morges, men gendannelsen blev ikke gennemført (det blev den heller ikke sidste gang jeg prøvede dette).

Hvad er problemet, og hvad kan vi gøre ved det, så min søn kan fortsætte med sit spil?

Er det noget med, at slette WOW fra pc'en, og downloade det påny?

Kommentar
Fra : Troldepige

Dato : 30-10-13 18:07

Citat
Er det noget med, at slette WOW fra pc'en, og downloade det påny?

Dette gjorde min søn mens jeg var henne og købe ind, og det løste problemet.

Annuller spørgsmålet
Fra : Troldepige

Dato : 30-10-13 18:08

Citat
Er det noget med, at slette WOW fra pc'en, og downloade det påny?

Dette gjorde min søn mens jeg var henne og købe ind, og det løste problemet.

Derfor er spørgsmålet annulleret.