/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Automatisering af hus
Fra : mclc
Vist : 299 gange
20 point
Dato : 30-10-13 09:23

Vi er en gruppe Softwareingeniør-studerende på Aalborg Universitet, som har brug for din hjælp til at belyse anvendelsen såvel som problematikken forbundet med automatiseringer af hjemmet.

Et automatiseret hjem - også kendt som SmartHome, er en fælles betegnelse for et intelligent el- og/eller varmeregulerende-system i boligen. Automatisering af hjemmet er blevet populært, idet at boligejerne ønsker systemernes mange fordele. Heriblandt øget komfort, økonomiske besparelser, såvel som øget fleksibilitet.

For at kunne besvare spørgeskemaets 16 spørgsmål, er det ikke påkrævet at du selv har ét automatiseret hjem, derfor kan du – omend du har kendskab til automatiserede løsninger til hjemmet, eller ej, stadigvæk kunne bidrage konstruktivt til projektets markedsanalyse.

Spørgeskemaet er konstrueret således, at det blot tager 2 minutter at besvare, og alle besvarelser vil være anonyme.

Linket til spørgeskemaet er: http://goo.gl/KRZrpR

Mange tak for din hjælp!

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 30-10-13 09:31
Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 30-10-13 11:35

Jeg har været inde og svare på de spørgsmål.
Desværre er spørgsmålene lidt rodet, så i får nok det resultat som ønskes, men måske ikke den rigtige viden, til vurdering.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 30-10-13 12:08

Så er spørgsmålene besvaret, håber I får det ud af det som I ønsker.
Der findes jo mange kloge-åger som mener alt kan gøres bedre og anderledes...

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 30-10-13 12:43

Tja - der findes også mange andre slags.