/ Forside/ Teknologi / Internet / Udbyder (ISP'er) / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 510
Hjælp Til internet + tv +telefon
Fra : plutosdk
Vist : 508 gange
11 point
Dato : 11-06-03 12:27

Vi er i Andelsforening i Glostrup som skal til at starte op med billige internet + telefon + tv
og da vi syndes der er mange useriøs på market kun det være til en Stor hjælp hvis der var nogle
som kunne fortælle lidt mere om den som er Seriøs på market, da vi har hente mange forskellige tilbud og de lover en masse, mange af den kan jo ikke holde hvad de lover
jeg ville gerne hører om der er nogle som kan hjælpe
Vi sætter stor Pris på den hjælp der måtte komme
mvh
Tommy

Kommentar
Fra : skyrider

Dato : 11-06-03 13:32

kabelnettet er ved at få succes rundt omkring - vores boligforening er endt med at vælge dem som leverandør.
Virker proffe. Husk at få afsat mulighed for rigelig med båndbredde når I nu er igang

Kommentar
Fra : plutosdk

Dato : 11-06-03 14:23

der må der være andre ind den på market som kan tilbyde sammen
jeg har ikke særlige tiltror til dansk kabelnettet det er en af den som vi har sårte fra
vores indtryk af er at de useriøs
mvh
Tommy

Kommentar
Fra : majbritt05

Dato : 11-06-03 14:57

i vores blok har vi dansk kabel tv - er det det samme som danskkabelnettet?

Vi er meget godt tilfredse. Vi har ikke haft nogle problemer med dem, andet end at der skulle nye kabler i vores blok - da de gamle ikke kunne bruges (de var for gamle) - derfor tog det noget tid før vi kunne blive tilsluttet.

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 11 point
Dato : 11-06-03 16:01

Prøv her, de er rimeligt seriøse.
http://www.dni.dk
Emesen.

Godkendelse af svar
Fra : plutosdk

Dato : 11-06-03 21:19

Tak for svaret emesen.
mvh
Tommy

Kommentar
Fra : plutosdk

Dato : 12-06-03 23:39

hej igen
er der ikke andre som har kenskab til nogle flere udbyder der tilbyder totalløsinger
mvh
Tommy

Kommentar
Fra : CiberAmigo

Dato : 09-08-03 21:46

Hej

Der findes flere seriøse.

Prøv Delcom
fascom
Telelet
Flexytronics Networks group

håber ikke det er for sent.

CiberAmigo

Kommentar
Fra : plutosdk

Dato : 09-08-03 23:54

hej CiberAmigo

hej du et link til Flexytronics Networks group

jeg har prøvet at søge på google men den kan ikke finde det
mvh
Tommy