/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
hvem kender til ice-shop
Fra : slili
Vist : 443 gange
50 point
Dato : 24-10-13 14:55

http://www.ice-shop.dk/autoradio-navigation-c-56_309.html

er der nogen der kender denne side og ved om deres produkter er noget møg..

er tilfældig person fortalte at det var noget værre lort og det var dårlig kvalitet som ikke holdt..

er her nogen der ved noget om det..

Kommentar
Fra : slili

Dato : 24-10-13 15:09

der er to mærker eonon og audiovox

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 24-10-13 15:27
Kommentar
Fra : slili

Dato : 24-10-13 15:37

hmm. okay så det er noget lort...

er det mærket generelt eller mon kun de vare ice-shop har.

for har også kikket på disse, men det er jo samme mærke

http://www.ebay.com/sch/i.html?_odkw=eonon&_osacat=0&_from=R40&_trksid=m570.l3201&_nkw=eonon+vw&_sacat=0

og fra samme sted altså kina

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 24-10-13 16:59

De er da ikke helt åbne, i det firma.

Citat
Din søgning efter 71990141 gav desværre intet resultat.

Du har søgt på et telefonnummer som desværre ikke gav noget resultat. Det kan skyldes at det er et uregistreret taletidskort, at nummeret er hemmeligt, eller at nummeret ikke findes.

Accepteret svar
Fra : Beestone

Modtaget 50 point
Dato : 24-10-13 18:11

Køber du varer i Kina, Hong-Kong eller generelt uden for EU, hænger du selv på alt hvad der ligner garanti.

Bl.a. fordi retur fragt/porto udgifter du selv skal betale, i mange tilfælde overstiger varens værdi eller kommer ganske tæt på.
Uanset mærke, skal du købe i en dansk eller en EU-butik med de sædvanlige garanti betingelser, hvis du vil være sikker.

Det bedste du kan gøre er, at gå ind i en butik og tage en lytter på anlægget.
Skid højt og flot på mærket og andres mening. Det er dit eget personlige indtryk og din mavefornemmelse der afgør om det er noget du vil bruge penge på.
Husk at alle hellere end gerne vil sælge dig 2 x 1000W bas booster torden og lynild stereo og-jeg-skal-sateme-komme-efter-dig, så du kan få rystet dine baglygter ohg nummerpladen løse under kørslen med trommesoloen på anlægget.
Det er den mindste kunst.

Det rigtige valg går på total lytte indtrykket.

Kommentar
Fra : slili

Dato : 24-10-13 19:27

ja okay. måske har du ret..

de holder til i skanderborg, så har max 45 mins kørsel dertil måske burde jeg tage ud og se på det

Godkendelse af svar
Fra : slili

Dato : 28-10-13 08:59

Tak for svaret Beestone.