/ Forside/ Karriere / Job / Selvstændige / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 508
Llicens aftager
Fra : tyller01
Vist : 382 gange
100 point
Dato : 24-10-13 14:43

Hej jeg søger en licens aftager.
Angående et nyt produkt, som jeg mener, at jeg får patent på.
produktet er ikke stort og kan fremstilles med en mindre maskinpark
produktet er til befæstelse og har store anvendelses muligheder.

En interesseret og seriøs producent ,vil kunne træffe mig herigennem
og jeg viser gerne tegninger frem

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 24-10-13 18:49

Der er nok ikke så mange producenter her på Kandu.

Mindre maskinpark..........metal...................træ.................plast................andet

Det er nok dumt at vise tegninger før du har patentet.

Held og lykke ude i den store verden.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 24-10-13 22:05
Kommentar
Fra : marken84

Dato : 25-10-13 00:34

Citat
En interesseret og seriøs producent ,vil kunne træffe mig herigennem
og jeg viser gerne tegninger frem

Hvor seriøs synes du selv at fremstå?

Kommentar
Fra : tyller01

Dato : 25-10-13 01:38

det ved du

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 25-10-13 08:50

Du får nok mere ud af at spørge på et iværksættersite, som f.eks Amino - http://www.amino.dk/forums/

Der sidder folk der ved noget om dit problem!

Kommentar
Fra : tyller01

Dato : 25-10-13 11:57

emnet skal fremstilles i metal og jeg ved godt alle de hjælpe organer som findes.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 25-10-13 12:50

klovn

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 26-10-13 00:57

Citat
emnet skal fremstilles i metal og jeg ved godt alle de hjælpe organer som findes.

Hvad surfer du så rundt her efter?

Annuller spørgsmålet
Fra : tyller01

Dato : 30-10-13 18:29

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål