/ Forside/ Teknologi / Netværk / NetWare / Spørgsmål
10  Klaudi 110
NetGear hastighed mål www.speedtest.net/
Fra : boyelauritzen
Vist : 301 gange
70 point
Dato : 17-10-13 15:57

Jeg har 2 pc'ere på samme NETGEAR netværk.
Den første Acer pc har udemærke nethastighed på ca. 24 Mbps
Derimod er der problem med hastighed fra anden Eee PC S101 fra ASUS med windows XP Home edition.
Hastigheden starter højt, men falder efter få sekunder falder den til 1-3 Mbps. pånær nogle få øjeblikke!
Er fejlen på denne pc, eller kan det være opsætning på NETGEAR Router?

NB: Det gør ingen forskel om jeg har koblet pc på router med kabel!

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 17-10-13 16:01

Fejl på din pc, prøv at få dit telselskab til at måle det for dig - hvis de gider.

Kommentar
Fra : boyelauritzen

Dato : 17-10-13 16:38

Tak.
Ja, YouSee fjernede Wi-Fi Multimedia WMM Support fra på router, som jeg huskede det.
Det øgede hastigheden på 1. PC
Men stadig et problem på pc 2.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 17-10-13 19:19

Så er der noget galt med dit ´netkort´ på den ene eller anden måde.

Om de ´gider´ det må da være deres pligt at hjælpe kunder... det tager dem max ½ minut at foretage en online undersøgelse af din forbindelse.
MEN OG ALT ANDET.